Στην πίστα της Laguna Seca βρέθηκαν η Bugatti Type 35 και η Bolide, το επετειακό μοντέλο των 100 ετών της εταιρείας.
Πρόκειται για μία ιστορική συνάντηση, του πιο επιτυχημένου αγωνιστικού αυτοκινήτου όλων των εποχων, την Type 35, με περισσότερες από 2.500 νίκες σε διαφόρων τύπων αγώνων, στο παλμαρέ της και την Bolide, το εξωπραγματικό μοντέλο που κατασκευάστηκε με αφορμή τα 100 χρόνια της εταιρείας.
Όλοι φυσικά περίμεναν τη διέλευση από την διάσημη στροφή Corkscrew για να απαθανατίσουν την ιστορική αυτή συνάντηση των δύο εμβληματικών μοντέλων.
Bugatti Bolide: Για την πίστα με κόστος 4 εκ ευρώ
Η Bugatti προετοιμάζει και εκπαιδεύει τους μελλοντικούς αγοραστές της Bolide και αυτό συνέβη και στην πίστα της Laguna Seca. Η εταιρεία έκανε… ιδιαίτερα μαθήματα σε αγοραστή της Bolide σε μία από τις πιο διάσημες πίστες στον κόσμο. Παράλληλα δεν έχασε την ευκαιρία να τιμήσει την εμβληματική Type 35, σε μία μοναδική συνεύρεση δύο τόσο σπάνιων αυτοκινήτων.
Υπενθυμίζουμε πως η Bolide εξοπλίζεται με W16 κινητήρα 8.0 λίτρων, με ισχύ 1.850 ίππων, διαθέτει τα μεγαλύτερης διαμέτρου κεραμικά φρένα, το βάρος της είναι μόλις 1.240 κιλά και καλύπτει τα 400 χλμ./ώρα από στάση σε… 12.08 δευτ.
Buggati Type 35: Πρώτη νίκη το 1924
H Type 35 κατέκτησε την πρώτη της νίκη στις 3 Αυγούστου του 1924, στο γκραν πρί της Λυόν και στη συνέχεια κατέκτησε πάνω από 2.500 νίκες σε όλες τις μορφές αγώνων, πίστας, ράλι, αναβάσεις και ταχύτητας. Αρκεί να αναφέρουμε πως κέρδισε το Targa Florio πέντε συνεχόμενες χρονιές, από το 1925 μέχρι και το 1929, ενώ το 1926 κατέκτησε και το τότε παγκόσμιο πρωτάθλημα γκραν πρι.
Ο κινητήρας της ήταν οκτακύλινδρος σε σειρά με χωρητικότα 2.0 ή 2.3 λίτρα, με ισχύ που κυμαινόταν από 60 μέχρι 130 ίππους, ενώ το βάρος ήταν μεταξύ 650 και 750 κιλών.
Ο Κριστόφ Σιοσόν, Πρόεδρος της Bugatti, δήλωσε είναι πολύ ιδιαίτερη αυτή η συνάντηση, δύο κορυφαίων μοντέλων που θυμίζουν το ένδοξο παρελθόν της εταιρείας, αλλά και τις σημερινές δυνατότητές της