Η Bugatti δημοσίευσε «γυμνές» φωτογραφίες της νέας Tourbillon, όχι για να την εκθέσει, αλλά για να προβάλει το τεχνολογικό της μεγαλείο.
Για πρώτη φορά λοιπόν βλέπουμε το νέο υβριδικό hypercar χωρίς μεταλλικό «ντύσιμο», με το «κορμί» της να μένει σε κοινή θέα. Η Bugatti με αυτόν τον τρόπο μας δείχνει τη νέα πλατφόρμα που ανέπτυξε για τις ιδιαίτερες ανάγκες της Tourbillon. Η δημιουργία της νέας πλατφόρμας ξεκίνησε από λευκό χαρτί, καθώς έπρεπε να αποτελέσει το θεμέλιο για το πανίσχυρο υβριδικό σύστημα, ενώ ταυτόχρονα άνοιξαν νέοι ορίζοντες για τη βελτίωση της αεροδυναμικής των αναλογίων, της σχεδίασης και της οδηγικής εμπειρίας.
Ο εξηλεκτρισμένος χαρακτήρας της νέας Tourbillon βλέπετε δεν επέτρεπε την χρήση της ίδιας πλατφόρμας με αυτή που χρησιμοποιούσε εδώ και δυο δεκαετίες η Bugatti για τις Veyron και Chiron. Οι μηχανικοί της Bugatti καλούνταν να «στριμώξουν» στη νέα πλατφόρμα τον ατμοσφαιρικό V16 κινητήρα των 8.3 λίτρων , τρεις ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία.
Bugatti Τourbillon: Όλα προσεκτικά μελετημένα
Στο μπροστινό τμήμα της νέας Tourbillon πέντε από τα συνολικά οκτώ ψυγεία τοποθετήθηκαν με στρατηγικό τρόπο. Τα δυο στο εξωτερικό μέρος διοχετεύουν τον αέρα απευθείας στο θηριώδη κινητήρα, ενώ αυτά στο κέντρο κατευθύνουν τη ροή αέρα από την εμβληματική μάσκα σε σχήμα πετάλου της Bugatti για να ψύχουν την καμπίνα και τα ηλεκτρικά συστήματα ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη απόδοση.
Πίσω από το χώρο αποσκευών έχει εγκατασταθεί ο ηλεκτρικός άξονας, o οποίος αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες 250 kW (340 ίππων), επιτρέποντας έτσι εκτός από τετρακίνηση στη νέα Tourbillon και βελτιστοποίηση της ροπής, ειδικά στους μπροστινούς τροχούς. Στον πυρήνα της νέας πλατφόρμας βρίσκεται κεντρικά τοποθετημένη η μπαταρία των 24 kWh σε σχήμα “Τ” για ένα τέλεια ισορροπημένο κέντρο βάρους. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η μπαταρία επιτρέπει στη νέα Tourbillon να κινηθεί αποκλειστικά με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας για 60 χλμ.
Η νέα αρχιτεκτονική που εφαρμόστηκε κάνει σταθερό το κάθισμα του οδηγού του καθίσματος με ρυθμιζόμενη όμως θέση για το κιβώτιο, τα πεντάλ και το τιμόνι, ελαχιστοποιώντας τόσο το ύψος όσο και το βάρος της Tourbillon. Προχωράμε τώρα στο πίσω τμήμα, όπου φιλοξενείται ο ατμοσφαιρικός V16 θερμικός κινητήρας μαζί με έναν τρίτο ηλεκτροκινητήρα. Το μεγάλο μήκος του κινητήρα απαιτούσε από τους μηχανικούς της Bugatti να εφαρμόσουν μια νέα διάταξη, η οποία έφερε τον κινητήρα πιο κοντά στον οδηγό.
Μεταφέροντας τo ρεζερβουάρ καυσίμου πλευρικά δε ξέφυγε υπερβολικά το μεταξόνιο και το μήκος του οχήματος, ενώ μεγιστοποιήθηκε ο εσωτερικός χώρος. Τέλος υπενθυμίζουμε ότι η νέα Tourbillon συνδυαστικά παράγει 1.800 ίππους, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,0 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι τα 445 χλμ./ώρα.