Τα παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας είναι συνηθισμένα για την Bugatti, μόνο που αυτή τη φορά το κατέρριψε με… ανοιχτή την οροφή.
Τα 453.91 χλμ./ώρα έφτασε η Bugatti Mistral στην πίστα υψηλών ταχυτήτων στο Πάπενμπουργκ της Γερμανίας, με το οβάλ τμήμα που οδηγεί στην τεράστια ευθεία των ρεκόρ ταχύτητας.
Μπορεί τα 453.91 χλμ./ώρα της τελικής της Mistral να υπολείπονται σε σχέση με τα… 490.48 χλμ./ώρα της Chiron Super Sport 300+, αλλά και μόνο το γεγονός ότι η επίτευξη του ρεκόρ έγινε με ανοιχτή την οροφή, είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακό.
Bugatti Mistral: Το πιο γρήγορο ανοιχτό μοντέλο στον κόσμο
Στην ευθεία είναι σίγουρα ταχύτερη και από μονοθέσια της F1, καθώς λόγω της αεροδυναμικής τους και της, συγκριτικά, χαμηλότερης ισχύος, δεν μπορούν να φτάσουν στα επίπεδα των 400 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας.
Η επίτευξη του ρεκόρ έγινε στις 9 Νοεμβρίου στο Πάπενμπουργκ της Γερμανίας με οδηγό, τον δοκιμαστή της Bugatti, Andy Wallace και νικητή των 24 ωρών του Λε Μαν. Το ρεκόρ πιστοποιήθηκε από τον ανεξάρτητο φορέα SGS-TÜV Saar GmbH και το αξιοσημείωτο επίσης είναι πως πρόκειται για αυτοκίνητο ιδώτη, που ήταν μάλιστα παρών και όχι αυτοκίνητο ιδιοκτησίας Bugatti.
Με 200χλμ./ώρα στο οβάλ
Κατά τη διάρκεια του τελικού γύρου προς το ρεκόρ και αφού είχαν ζεσταθεί τα υπερ-υψηλών επιδόσεων ελαστικά της Mistral, o Andy Wallace έφτασε στο οβάλ τμήμα της πίστας τα 200 χλμ./ώρα και στη συνέχεια επιταγχύνοντας ομαλά, απελευθέρωσε όλη την ισχύ των 1.600 ίππων του W16 κινητήρα των 8.0 λίτρων.
Στην ευθεία που ακολουθεί το οβάλ, τα μηχανήματα καταγραφής σταμάτησαν στα… 453.91 χλμ./ώρα, τιμή που επιβεβαιώθηκε στη συνέχεια από την εταιρεία πιστοποίησης, με το ρεκόρ να καταχωρείται επίσημα πλέον.
Ο οδηγός του ρεκόρ, Andy Wallace, δήλωσε ενθουσιασμένος με το επίτευγμά του και πως σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, το αυτοκίνητο ήταν ακλόνητο και σου έδινε την αίσθηση ότι μπορούσε να πάει ακόμα πιο γρήγορα.
Ο δε CEO της Bugatti, Mate Rimac, δήλωσε πως η W16 Mistral συνεχίζει επάξια την παράδοση που έχει δημιουργήσει η εταιρεία στα ρεκόρ τελικής ταχύτητας, μετά τις Veyron και Chiron, απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας για κατασκευή αυτοκίνητων υπερ-υψηλών επιδόσεων