Στόχος της Bugatti κάθε φορά που κατασκευάζει ένα hypercar δεν είναι τίποτα λιγότερο από την επίτευξη της τελειότητας.
Στην επίτευξη αυτού του στόχου σημαντικό ρόλο παίζει ο ειδικός μετρολόγος, ο οποίος βάζει στο μικροσκόπιο του κάθε Bugatti όταν ολοκληρωθεί, για να διαπιστώσει ότι δεν υπάρχει καμία απολύτως κατασκευαστική αστοχία.
Τι ακριβώς όμως κάνει ένας μετρολόγος; Αρχικά να πούμε ότι η μετρολογία είναι κλάδος της φυσικής που, μεταξύ άλλων, σχετίζεται με την επιστημονική μελέτη των μετρήσεων, τη σωστή εφαρμογή των διαστάσεων, τα διάφορα όργανα και τις μεθόδους μέτρησης που απαιτούνται για την πλήρη μέτρηση.
Ο μετρολόγος είναι υπεύθυνος για τη μέτρηση και την ανάλυση όλων των εξαρτημάτων και τη σωστή τοποθέτησή τους στο όχημα, ώστε να εξασφαλίσει την τέλεια εφαρμογή κάθε φορά. Σημειώνεται ότι όλα τα εξαρτήματα πρέπει να είναι τεχνικά, αλλά και οπτικά άψογα. To έργο του μετρολόγου καθίσταται ακόμα πιο δύσκολο, καθώς καμία Bugatti δεν είναι πανομοιότυπη με κάποια άλλη.
Όλες κατασκευάζονται χειροποίητα σύμφωνα με την εξατομίκευση του πελάτη, μέσω μιας πολύπλοκης διαδικασίας που διαρκεί μήνες. Σε περίπτωση που εντοπίσει κάποιο εξάρτημα (από το πιο μικρό μέχρι το πάνελ της πόρτας) που δεν τηρεί επακριβώς τις τεχνικές και αισθητικές ανοχές της Bugatti, πρέπει να διερευνήσει το ζήτημα. Ακόμα και αν μιλάμε για ένα κενό μεταξύ δύο εξαρτημάτων που αποκλίνουν από τις καθορισμένες ανοχές μόλις 1 χλστ.
Δεν είναι καθόλου υπερβολή ούτε εμμονή, καθώς αυτό το τόσο μικρό κενό μπορεί να οδηγήσει σε ανεπιθύμητους θορύβους στις υψηλότατες ταχύτητες που μπορούν να αναπτύξουν οι Bugatti.
Αμέσως ξεκινά την ανάλυση ολόκληρου του αυτοκινήτου και του τρόπου συναρμολόγησης του για να εντοπιστεί από πού προέρχεται η απόκλιση. Μετά την ολοκλήρωση της ανάλυσης, συζητά τα ευρήματά του με τους μηχανικούς της Bugatti που συνεργάζονται επίσης με εσωτερικούς ειδικούς ή εξωτερικούς προμηθευτές για να βρουν μια λύση που μπορεί να περιλαμβάνει την αντικατάσταση ή την προσαρμογή ενός συγκεκριμένου εξαρτήματος.
Έπειτα θα πρέπει να διασφαλίσει ότι η απόκλιση έχει επιλυθεί και ότι δε θα επαναληφθεί. Ο μετρολόγος της Bugatti χρησιμοποιεί από κλασικά χειροκίνητα εργαλεία, καθώς και υψηλής ακρίβειας υπερσύγχρονους τρισδιάστατους σαρωτές με ακρίβεια έως και 0,005 χλστ.