Σαν τον άνεμο προχωράει η BYD, η οποία ξεκίνησε να πουλάει εισαγόμενα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη το 2022 και άνοιξε 250 σημεία πώλησης σε 19 ευρωπαϊκές χώρες σε απίστευτο σύντομο χρονικό διάστημα..
Ο κινεζικός κολοσσός, ο οποίος σε χρόνο ρεκόρ (μόλις 29 χρόνια μετά την ίδρυσή του) έχει αναρριχηθεί στις πρώτες θέσεις της κατάταξη των παγκόσμιων κατασκευαστών αυτοκινήτων, πέρσι της «άνοιξε» η όρεξη στο να αναγείρει εργοστάσιο στην «καρδιά» της Ευρώπης, την Ουγγαρία, έφερε εργατικό δυναμικό από την Κίνα (οι πληροφορίες αναφέρουν για 20.000 Κινέζους) και το project προχωράει με ρυθμό σπρίντερ ώστε η παραγωγή να ξεκινήσει εντός του 2025.
Η παραγωγή BYD στη Γηραιά Ήπειρο θα βοηθήσει την εταιρεία να αποφύγει την αύξηση της τιμής, καθώς η BYD πρέπει να πληρώσει φόρο 17% στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εξάγει στην Ευρώπη από την Κίνα, επιπλέον του υπάρχοντος δασμού 10%, σύμφωνα με τους νέους δασμούς που θέσπισε η ΕΕ.
BYD: Ετοιμάζεται και για δεύτερο εργοστάσιο στην Ευρώπη
Το υπό κατασκευή εργοστάσιο στο Σέγκεντ, στην τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ουγγαρίας, με ένα από τα καλύτερα Πανεπιστήμια, κατά τα πρώτα χρόνια λειτουργία ο ετήσιος όγκος οχημάτων θα ξεπερνάει τα 20.000 οχήματα, αμιγώς ηλεκτρικά, υβριδικά και plug-in hybrid, ενώ νέες πληροφορίες αναφέρουν ότι η ΒΥD σκέφτεται ήδη για μια δεύτερη ευρωπαϊκή μονάδα παραγωγής.
Εντωμεταξύ, η εταιρία λανσάρει στην Ευρώπη το νέο πολυτελές Sealion7, που αποκαλύφθηκε πριν μερικές εβδομάδες στην έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, το οποίο θα διατίθεται σε τρείς εκδόσεις.
Μια έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα με κίνηση στον πίσω άξονα με ισχύ 313 ίππους και δύο άλλες με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον μπροστινό να αποδίδει 218 ίππους, συνολικά 532 ίππους με ροπή 690 Νm για τις τετρακίνητες εκδόσεις, με νέα γενιά μπαταριών Blade Battery, 82.5 kWh με αυτονομία 482 έως 502 χλμ. που μπορεί να φορτίσει με 3φασικό ρεύμα 11 kW και σε ταχυφορτιστή έως 230 kW.
Η τιμή στις αγορές της Ευρώπης «παίζει» γύρω στα 48.000 ευρώ.