Από την «καρδιά» της Αθήνας, και από το εμβληματικό Ζάππειο Μέγαρο η BYD άνοιξε τα φτερά της στην ελληνική αγορά.
Είναι η πρώτη φορά που σε αυτόν τον τόσο ιστορικό χώρο γίνεται το λανσάρισμα μια νέας εταιρίας αυτοκινήτων στη χώρα μας.
BYD: Βασικός χορηγός στο Euro 2024
Ίσως λόγο σε αυτό να έχει παίξει το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα για το 2024 στην οποία ο κολοσσός από την Κίνα, λανσάρει τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της, ενώ οι προσκεκλημένοι είχαν την ευκαιρία να τα δουν από κοντά στο χώρο του Ζαππείου.
Nα καθίσουν, να δουν τους χώρους, τα gadget, τις οθόνες, την ποιότητα, το τιμόνι, τα χρώματα.
Την εκδήλωση άνοιξε η δημοσιογράφος-παρουσιάστρια Εύη Φραγκάκη καλωσορίζοντας τους καλεσμένους, ενώ στη συνέχεια ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Σφακιανάκη, Σταύρο Τάκη, και μέσα από ένα βίντεο παρουσίασε την ταυτότητα του ομίλου.
Από το 1958 που ξεκίνησαν οι δραστηριότητες της «Σφακιανάκης» μέχρι σήμερα και τα 1.500 άτομα που αποτελούν το δυναμικό της εταιρίας.
Από τη μεριά της BYD ο επικεφαλής στην Ευρώπη Μάικλ Σου αναφέρθηκε στο όραμα της εταιρίας για τη βιώσιμη κινητικότητα με καινοτομίες μέσα από μία ευρεία γκάμα προϊόντων που προσφέρει πολλαπλές επιλογές κορυφαίας τεχνολογίας και εξοπλισμού.
Φανατικός του ποδοσφαίρου ο κ. Σου ευχήθηκε, ολοκληρώνοντας την ομιλία του, καλή επιτυχία στην Ελληνική Oμάδα στο πλαίσιο του Euro 2024 που θα διεξαχθεί το καλοκαίρι στη Γερμανία, καθώς η BYD είναι βασικός χορηγός.
Τη σκηνή ομόρφυνε με την παρουσία της η Πένυ Πένγκ, διευθύντρια επικοινωνίας και μάρκετινγκ Ευρώπης, παρουσιάζοντας τους σημαντικότερους πυλώνες στην ιστορία της εταιρίας. Ανέπτυξε το ρόλο του εργοστασίου της BYD στην Ουγγαρία που θα είναι έτοιμο στο τέλος του επόμενου χρόνου, αλλά και το πόσο σημαντικό είναι το άνοιγμα της εταιρίας στον αθλητισμό.
Πολύ θετικές σε επίπεδο έκπληξης ήταν οι τοποθετήσεις των υιών του Σταύρου και της Μιράντα Τάκη, Κρίστιαν και Νικόλα, που αποτελούν τη διάδοχη κατάσταση στον όμιλο, και μακάρι αυτή η νέα αυτή γενιά να τη βγάλει από την εσωστρέφεια που χρόνια τη χαρακτηρίζει.
BYD: Οι τιμές των μοντέλων Atto3 και Seal
Ο Διονύσης Παναγόπουλος αναφέρθηκε στα μοντέλα της BYD που θα λανσαριστούν στην ελληνική αγορά, με τα δύο πρώτα να είναι το Atto3, το οποίο ανήκει στην κατηγορία των SUV σε δύο εκδόσεις, Comfort από 37.990 ευρώ και στην πλουσιότερη έκδοση την Design με 39.990 ευρώ,
Το δεύτερο μοντέλο που θα είναι διαθέσιμο-αρχικά- στην ελληνική αγορά είναι το εντυπωσιακό από όλες τις απόψεις Seal, σε δύο εκδόσεις ως Comfort με έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα με τιμές από 45.900 ευρώ και ως AWD στην έκδοση design από 48.990 ευρώ.
Ίσως να περιμένατε καλύτερες τιμές καθώς δεν τα λες και τόσο φθηνά.
Έρχεται και το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» που σαφώς δεν πρέπει να ισχύει οριζόντια επιδότηση.
Ας γίνει όπως στην Ευρώπη που πάνω από ένα ποσό δεν ισχύει καμία επιδότηση.
Η βραδιά έκλεισε με την απονομή αναμνηστικών στους τρεις πρώτους ιδιοκτήτες BYD στη χώρα μας και την ανακοίνωση του πρώτου καταστήματος BYD στη χώρα μας, στη Λ. Κηφισίας στο Μαρούσι.
Το τρίτο μοντέλο της BYD που θα έρθει είναι το Dolphin, το οποίο κατέκτησε τον τίτλο Best Buy Car of Europe 2024, του ευρωπαϊκού ανεξάρτητου δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest, όπου περισσότερα διαβάστε εδώ.
BYD λοιπόν στη χώρα μας, και είναι η τρίτη αυτοκινητοβιομηχανία από την Κίνα. Η πρώτη ήταν η MG, η οποία στη γκάμα της διαθέτει μοντέλα και με θερμικούς κινητήρες, δεύτερη η Seres, και τρίτη η BYD.
Το ενδιαφέρον αυτοκινητοβιομηχανιών από την Κίνα βρίσκεται σε εξέλιξη, καθώς αναμένονται και άλλες μάρκες, κάνοντας το παιχνίδι ακόμα πιο ενδιαφέρον.