Λένε ότι πίσω από κάθε πετυχημένο άντρα βρίσκεται μια δυναμική γυναικά, ενώ κάτι τέτοιο ισχύει περίπου και στην περίπτωση της Cadillac.
Με τη σημαντική διαφορά όμως η γυναίκα βγαίνει μπροστά, συγκεκριμένα στο χείλος του εμπρός καπό, ενώ πίσω της ακολουθεί η μακριά μεταλλική σιλουέτα μιας ιστορικής Cadillac. Ο λόγος για τη «Θεά της Cadillac», το σύμβολο-αγαλματίδιο μιας γυναίκας, το σώμα της οποίας σμιλεύει περίτεχνα ο δυνατός άνεμος, ενώ η στάση και το άνοιγμα των χεριών δίνουν την εντύπωση ότι είναι έτοιμη να πετάξει.
Σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρεία η «Θεά» κοσμούσε τα περισσότερα μοντέλα της από το 1933 έως το 1956. Επανεμφανίστηκε το 1959 στην Eldorado Brougham και από τότε χάθηκαν τα ίχνη της, μέχρι που τα βρήκαμε ξανά στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη ναυαρχίδα της Cadillac, τη νέα Celestiq. Στόχος της είναι να τιμήσει την ένδοξη σχεδιαστική ιστορία της μάρκας, να σηματοδοτήσει την αρχή μιας νέας πορείας, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί σύμβολο της εξατομίκευσης και της χειροποίητης τέχνης.
Η μορφή της έχει αποτυπωθεί στη μεταλλική χειροποίητη πλακέτα που βρίσκεται χαμηλά στη πόρτα οδηγού της νέας Celestiq, καθώς επίσης στο στρογγυλό, φωτιζόμενο, με γυάλινο κάλυμμα χειριστήριο του συστήματος πολυμέσων στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Παράλληλα η θύρα φόρτισης της Celestiq περιβάλλεται από ένα φωτεινό δακτύλιο, όπου και εκεί η «Θεά της Cadillac» δίνει το «παρών».
Εκείνη την εποχή τα οχήματα δε διέθεταν μετρητές για να παρακολουθούν τη θερμοκρασία του ψυγείου. Έτσι φτιάχτηκε τα Moto-Meter, ένα αξεσουάρ μέτρησης της θερμοκρασίας στο πάνω τμήμα του ψυγείου, όπου τοποθετούνταν συνήθως μορφές ζώων ή ανθρώπων που υποδήλωναν ταχύτητα ή δύναμη. Από τη δεκαετία του 1920, οι κατασκευαστές άρχισαν να ενσωματώνουν τους μετρητές θερμοκρασίας στα εσωτερικά όργανα των αυτοκινήτων, καθιστώντας το Moto-Meter ξεπερασμένο.
Η πρώτη «Θεά της Cadillac» σχεδιάστηκε από τον William N. Schnell της θυγατρικής εταιρείας Ternstedt Manufacturing, η οποία ήταν υπεύθυνη για όλα τα σημαντικά έργα της General Motors, από το 1928 έως και το 1929. Το «κορμί» της επανασχεδιάστηκε από τους Chris J. Klein και John R. Morgan, επίσης της Ternstedt Manufacturing, για να τοποθετηθεί πρώτη φορά σε Cadillac το 1933.