Ο Carlos Tavares, μας έχει συνηθίσει σε εμφανίσεις πίσω από το τιμόνι νέων μοντέλων του Ομίλου Stellantis, στον οποίο είναι Διευθύνων Σύμβουλος.
Αυτή τη φορά οδήγησε τη νέα Alfa Romeo Junior 280 Veloce, στο πλαίσιο της αυτοκινητιστικής εκδήλωσης ”Caramulo Motorfestival 2024” που διεξάγεται στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Πορτογαλία, με την Alfa Romeo να είναι ο επίσημος χορηγός.
Μάλιστα η συγκεκριμένη Junior 280 Veloce είχε ένα ειδικό «περιτύλιγμα», τα χρώματα και τα σχέδια του οποίου είχε επιμεληθεί το Alfa Romeo Centro Stile, για να τιμήσει την ιστορία της θρυλικής ιταλικής εταιρείας και τη σημαία της Πορτογαλίας.
Αφού φόρεσε αγωνιστική φόρμα, κράνος και γάντια ο έμπειρος οδηγός Carlos Tavares συμμετείχε με την κορυφαία Junior 280 Veloce στην ανάβαση “Michelin Historic Hill Climb”. To «παρών» στην εν λόγω ανάβαση έδωσε και η Giulia Quadrifoglio Super Sport των 510 ίππων. Η ειδική και περιορισμένης παραγωγής έκδοση της Giulia δημιουργήθηκε για να τιμήσει το ένδοξο παρελθόν της Alfa Romeo στο μηχανοκίνητο αθλητισμό και την πρώτη νίκη που πέτυχε στον αγώνα Mille Miglia το 1928 με τη θρυλική 6C 1500 Super Sport.
Carlos Tavares: Πίσω από το τιμόνι της Junior 280 Veloce
Ας επιστρέψουμε όμως στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη Junior 280 Veloce, μέσα από την οποία έκανε πρεμιέρα ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας των 280 ίππων (207 kW) και το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης TorSen τέταρτης γενιάς.
Την Junior 280 Veloce επιμελήθηκαν μηχανικοί που είχαν συμβάλει στην ανάπτυξη εξαιρετικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia και Stelvio Quadrifoglio και Giulia GTA. Οι επεμβάσεις που έκαναν στην Junior 280 Veloce αφορούν το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης, τη χαμηλότερη ανάρτηση κατά 25 χλστ., το σύστημα πέδησης με δίσκους 380 χλστ. μπροστά με δαγκάνες 4 εμβόλων, το ζευγάρι των αντιστρεπτικών ράβδων μπροστά/πίσω που είναι ακόμα πιο σφιχτό και τα ελαστικά υψηλών επιδόσεων για του τροχούς των 20 ιντσών.
Τέλος, να πούμε ότι στο πλαίσιο του ”Caramulo Motorfestival 2024” δώδεκα ιστορικά μοντέλα της Alfa Romeo, όπως η 1900C SS του 1956, η Giulietta Spider Veloce του 1961 και η Giulia GT 1300 Junior του 1970, προερχόμενα από το Μουσείο Caramulo, οδηγήθηκαν στην πίστα από τρία γυναικεία πληρώματα.