Παρελθόν αποτελεί πλέον από τον Όμιλο Stellantis o Carlos Tavares, καθώς o Διευθύνων Σύμβουλος της τέταρτης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας του κόσμου, υπέβαλε την παραίτησή του.
Η επίσημη ανακοίνωση αναφέρει ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου Stellantis, υπό την προεδρία του John Elkann, αποδέχτηκε σήμερα την παραίτηση του Carlos Tavares από τα καθήκοντα του Διευθύνοντος Συμβούλου με άμεση ισχύ.
Παράλληλα σημειώνεται ότι η διαδικασία για το διορισμό νέου μόνιμου Διευθύνοντος Συμβούλου βρίσκεται σε καλό δρόμο, ενώ τη διαχειρίζεται μια Ειδική Επιτροπή του Διοικητικού Συμβουλίου, και θα ολοκληρωθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025. Μέχρι βρεθεί το πρόσωπο που θα αντικαταστήσει τον Carlos Tavares, μια νέα προσωρινή εκτελεστική επιτροπή, υπό την προεδρία του John Elkann, θα αναλάβει τα καθήκοντά του.
Για την παραίτηση του Carlos Tavares, ο Πρόεδρος John Elkann έκανε την εξής δήλωση: «Ευχαριστούμε τον Carlos για την αφοσιωμένη υπηρεσία του και το ρόλο που έπαιξε στη δημιουργία της Stellantis που μας οδήγησαν στο να γίνουμε παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο μας. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με τη νέα μας Προσωρινή Εκτελεστική Επιτροπή, με την υποστήριξη όλων των συναδέλφων της Stellantis καθώς ολοκληρώνουμε τη διαδικασία διορισμού του νέου Διευθύνοντος Συμβούλου μας. Μαζί θα διασφαλίσουμε τη συνεχή ανάπτυξη της στρατηγικής της Εταιρείας προς το μακροπρόθεσμο συμφέρον της Stellantis και όλων των μετόχων της».
Για την ιστορία να πούμε ότι o Carlos Tavares ήταν ο πρώτος και ο μοναδικός μέχρι τώρα Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Stellantis από το σχηματισμό του. Πριν από σχεδόν δυο μήνες είχε γίνει γνωστό ότι θα αποχωρήσει από τη θέση του, με τη λήξη του πενταετούς του συμβολαίου, στις αρχές του 2026. Ωστόσο οι εξελίξεις φαίνεται ότι «έτρεξαν» πιο γρήγορα και ο 66χρονος Πορτογάλος επιχειρηματίας πήρε την απόφαση να αποχωρήσει.
Κατά τη διάρκεια της θητείας του ο Carlos Tavares είχε εκφράσει επανειλημμένως το σκεπτικισμό του για την ηλεκτροκίνηση και για τον τρόπο με τον οποίο αυτή επιβάλλεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες, στρέφοντας τα «βέλη» του κατά των σχετικών πολιτικών αποφάσεων.
Σαφέστατα ρόλο για τη «φυγή» του Carlos Tavares έπαιξαν οι χαμηλές πωλήσεις που καταγράφουν ορισμένες από τις 14 μάρκες του Ομίλου Stellantis, κυρίως στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, με τις Jeep, Ram, Dodge και Chrysler να βρίσκονται στην πιο δύσκολη κατάσταση.