Η νέα αγωνιστική Lancia Ypsilon Rally4 HF δε θα μπορούσε να μην περάσει από τα χέρια του Carlos Tavares.
Ασταμάτητος και πάντα δραστήριος ο Διευθύνων Σύμβουλος της Stellantis αρέσκεται να οδηγεί τα νέα μοντέλα του Ομίλου. Αυτή τη φορά βρέθηκε στην εμβληματική πίστα του Μπαλόκο, όπου φόρεσε το κράνος του, για να καθίσει πίσω από το τιμόνι της νέας αγωνιστικής Ypsilon Rally4 HF.
Με τη σειρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lancia, Luca Napolitano, δήλωσε: «Το να βλέπεις τον Carlos Tavares να οδηγεί τη νέα Ypsilon Rally4 HF είναι εξαιρετικό», ενώ μας κάλεσε να μείνουμε συντονισμένοι στις 24-25 Οκτωβρίου για νέες εκπλήξεις-πληροφορίες.
Υπενθυμίζουμε ότι η θρυλική ιταλική εταιρεία θα επιστρέψει δυναμικά το 2025 στο μηχανοκίνητο αθλητισμό με τη νέα Ypsilon Rally4 HF, η οποία στόχο έχει να γίνει «εκκολαπτήριο» για νέους οδηγούς που θέλουν να εισέλθουν στο μαγικό κόσμο των αγώνων.
Την τροφοδοσία της νέας Ypsilon Rally4 HF έχει αναλάβει τρικύλινδρος turbo κινητήρας 1.2 λίτρων, ο οποίος παράγει 212 ίππους, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων και μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Αξίζει να αναφέρουμε ακόμα ότι στην εξέλιξη της νέας Ypsilon Rally4 HF σημαντικό ρόλο είχε ο Ιταλός οδηγός αγώνων και δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι Miki Biasion.
H γκάμα της νέας Lancia Ypsilon
Το 2025 όμως θα υποδεχτούμε και την κορυφαία έκδοση της νέας Ypsilon παραγωγής. Ο λόγος για την αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ypsilon HF, η οποία θα διαθέτει χαμηλότερη ανάρτηση, διευρυμένο μετατρόχιο, ισχύ 240 ίππων και ικανότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 5,8 δευτ.
Στη γκάμα της νέας Ypsilon θα υπάρχει εκτός από ηλεκτρική έκδοση 156 ίππων με αυτονομία έως και 403 χλμ. και ήπια υβριδική έκδοση 48V με θερμικό κινητήρα 1.2 λίτρων, απόδοσης 100 ίππων. Τα εξοπλιστικά επίπεδα για το πρώτο μοντέλο της αναγεννημένης Ypsilon είναι εκτός από τη βασική έκδοση, η πλούσια XL και η συλλεκτική Edizione Limitata Cassina που θα διατεθεί σε μόλις 1.906 αντίτυπα.