Η CATL ανεβάζει ψηλότερα τον πήχη της ασφάλειας για τα ηλεκτρικά οχήματα με τη νέα πλατφόρμα ονόματι Bedrock Chassis.
Σύμφωνα με την κινέζικη εταιρεία που αναπτύσσει νέες ενεργειακές καινοτόμες τεχνολογίες, η πλατφόρμα Bedrock Chassis εξασφαλίζει εξαιρετική απόδοση αντοχής σε μετωπική σύγκρουση με 120 χλμ./ώρα, χωρίς τον κίνδυνο να παραμορφωθεί, να πάρει φωτιά, να εκραγεί και να εμφανίσει θερμική διαρροή.
Η σχεδίαση της πλατφόρμας Bedrock Chassis επικεντρώνεται στις μπαταρίες, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία “Cell-to-Chassis”, η οποία ενσωματώνει απευθείας τις κυψέλες της μπαταρίας στο πλαίσιο, επιτρέποντας μια κοινή δομική σχεδίαση μεταξύ τους. H πλατφόρμα Bedrock Chassis μπορεί να απορροφά το 85% της ενέργειας σύγκρουσης του οχήματος, όταν οι συμβατικές πλατφόρμες απορροφούν περίπου το 60%.
Αυτό φαίνεται στο παρακάτω βίντεο, όπου βλέπουμε την αντοχή της σε μετωπική πρόσκρουση σε στύλο με 120 χλμ./ώρα. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι οι δοκιμές μετωπικής πρόσκρουσης του οργανισμού C-NCAP για την ασφάλεια των οχημάτων στην Κίνα πραγματοποιούνται με 56 χλμ./ώρα δημιουργώντας ενέργεια σύγκρουσης ισοδύναμη με πτώση από κτίριο 12 μέτρων. Συγκριτικά, μια μετωπική σύγκρουση με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα ισοδυναμεί με πτώση από κτήριο ύψους 56 μέτρων.
Επίσης με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, η πίεση πρόσκρουσης ανά μονάδα επιφάνειας στη μετωπική πρόσκρουση σε στύλο είναι 21 φορές μεγαλύτερη από την μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο πλήρους πλάτους του C-NCAP με ταχύτητα 56 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την αποσύνδεση υψηλής τάσης, επιτυγχάνεται στιγμιαία αποσύνδεση του κυκλώματος υψηλής τάσης εντός 0,01 δευτερολέπτων από την πρόσκρουση και ολοκληρώνεται η εκκένωση της υπολειπόμενης ενέργειας υψηλής τάσης στο όχημα εντός 0,2 δευτερολέπτων, χρόνοι που δημιουργούν νέα ρεκόρ.