Mε μια σειρά αναβαθμίσεων μας κλείνει πιο πονηρά πλέον το «μάτι» το Cupra Leon e-Hybrid. Υπενθυμίζουμε ότι στην plug-in υβριδική του έκδοση e-Hybrid παράγει 204 ή 245 ίππους, όμως δεν είναι η ισχύς του που άλλαξε.
Σύμφωνα με την ισπανική εταιρεία το Cupra Leon e-Hybrid χαμήλωσε κατά 25 χλστ., ώστε να μετατοπίσει το βάρος του προς τα κάτω, να αποκτήσει καλύτερη αεροδυναμική και να γίνει πιο δυναμικό κατά την είσοδο του στις στροφές. Σημειώνεται ότι η παραγωγή του χαμηλότερου Cupra Leon e-Hybrid ξεκίνησε τον περασμένο Ιούνιο.
Παράλληλα η plug-in υβριδική του έκδοση e-Hybrid πλέον μπορεί να συνδυαστεί με μεγαλύτερους αεριζόμενους δίσκους φρένων και δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων της Brembo, ενισχύοντας σημαντικά το σύστημα πέδησης.
Το ισχυρότερο Cupra Leon e-Hybrid των 245 ίππων διατίθεται πλέον με δυο εξοπλιστικά επίπεδα. Ο λόγος για το Cupra και το VZ CUP. Το τελευταίο ξεχωρίζει οπτικά με τη χάλκινη carbon αεροτομή οροφής (διαθέσιμη μόνο στο hatchback αμάξωμα), ενώ ασορτί είναι και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών. Επίσης τα πλευρικά μαρσπιέ διαφέρουν με την “Dark Alu” απόχρωση τους.
Δείτε ακόμα
Στο εσωτερικό τώρα, συναντάμε τα νέα σπορ εμπρός καθίσματα CUPBucket με μαύρη ή σκούρα μπλε δερμάτινη επένδυση, τα οποία είναι τοποθετημένα χαμηλότερα, ώστε να αυξήσουν τους διαθέσιμους χώρους στην καμπίνα και να προσφέρουν μια πιο εργονομική θέση.
Το Cupra Leon e-Hybrid των 245 ίππων με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του (χωρητικότητας 12.8 kWh) μπορεί να κινηθεί για 52 χλμ. (μέτρηση WLTP) αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας, επομένως αθόρυβα και με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1.4 TSI, ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων. Μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 7 δευτ. και η μέγιστη ταχύτητα του φτάνει τα 225 χλμ./ώρα.