Παρατηρούμε στους δρόμους, ότι αυτήν την εποχή με τον καύσωνα στην «καρδιά του καλοκαιριού, κυκλοφορούν οχήματα με «χειμερινά» ελαστικά τη στιγμή που «βράζει» ο τόπος.
Αυτό είναι εντελώς λάθος καθώς τα χειμερινά ελαστικά είναι κατασκευασμένα για πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και όχι όταν ο υδράργυρος «βαράει» 40άρια.
Τα χειμερινά ελαστικά σε αυτές στις θερμοκρασίες δεν προσφέρουν καμία ασφάλεια, σε κράτημα και φρενάρισμα, πέρα ότι το ελαστικό σε αυτές τις υψηλές θερμοκρασίες «καίγεται» και είναι άχρηστο για τον επερχόμενο χειμώνα.
Είναι λοιπόν επιβεβλημένη η αλλαγή τους από τον Απρίλιο μέχρι και τον Οκτώβριο στη χώρα μας, αλλά όχι «ζαντάροντας» και «ξεζαντάροντας» κάθε φορά.
Ο πιο ενδεδειγμένος τρόπο είναι να υπάρχουν δύο σετ, από ελαστικά, ένα με θερινά ελαστικά και ένα δεύτερο για τη χειμερινή περίοδο.
Είναι ζήτημα ασφάλειας, πέρα από την οικονομία σε βάθος χρόνου.
Και φυσικά τα χειμερινά ελαστικά δεν έχουν καμία σχέση με τα λεγόμενα τεσσάρων εποχών, το οποίο χαρακτηριστικό αναγράφεται στα πλαϊνά (μάγουλα) των ελαστικών, όπως και τα χειμερινά. ,