Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού «βρυχάται» η νέα Chevrolet Corvette ZR1, αλλά η «φωνή» της είναι τόσο δυνατή, που φτάνει μέχρι τα δικά μας αφτιά.
Η «κραυγή» προέρχεται από το θηριώδη κινητήρα της, ο οποίος σύμφωνα με την Chevrolet είναι ο πιο ισχυρός V8 που έχει κατασκευαστεί ποτέ στην Αμερική από αυτοκινητοβιομηχανία. Ο λόγος για τον twin-turbo των 5.5 λίτρων, ο οποίος παράγει 1.079 ίππους και 1.121 Nm ροπής. Η αστείρευτη δύναμη μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, μέσω ενός βελτιωμένου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων.
Chevrolet Corvette ZR1: Ξεπερνά τα 346 χλμ./ώρα
Χάρη στην τεράστια ιπποδύναμη και τις εκρηκτικές της επιδόσεις η Corvette ZR1 βάζει τα «γυαλιά» σε πολλά hypercars, καθώς η τελική της ταχύτητα, που δε θα περιορίζεται ηλεκτρονικά, μπορεί εύκολα να ξεπεράσει τα 346 χλμ./ώρα. Μάλιστα τέσσερις οδηγοί δοκιμών της Chevrolet, στην πρώτη τους επαφή με τη νέα Corvette ZR1 στην απαιτητική πίστα του Nurburgring, σημείωσαν ταχύτητα 322 χλμ./ώρα.
«Χαλινάρι» στη νέα Corvette ZR1 βάζει το σύστημα πέδησης με κεραμικούς-ανθρακονημάτινους δίσκους 400 χλστ. μπροστά και 390 χλστ. πίσω, με την επιβράδυνση από 129-322-129 χλμ./ώρα σε μόλις 24,5 δευτ. Σημαντικό ρόλο παίζει και το χαμηλό της βάρος, καθώς η Corvette ZR1 με coupe και convertible αμάξωμα ζυγίζει 1.665 και 1.705 κιλά αντίστοιχα.
Άφθονη χρήση carbon υλικού παρατηρούμε στο αμάξωμα της Corvette ZR1, καθώς το συναντάμε στην οροφή, στις πλευρικές εισαγωγές αέρα και στο μπροστινό splitter. Παράλληλα οι τροχοί των 20 και 21 ιντσών είναι από αλουμίνιο ή carbon υλικό, ενώ ντύνονται με ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.
Για τους ακόμα πιο σκληροπυρηνικούς προσφέρεται το πακέτο επιδόσεων ZTK για χρήση στην πίστα που ξεχωρίζει με τη μεγάλη πίσω αεροτομή, τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2R και τις επεμβάσεις στην ανάρτηση, ενώ το πακέτο Carbon Aero εστιάζει αποκλειστικά στην αεροδυναμική.
Στο εσωτερικό υπάρχουν πολλοί κοινοί παρονομαστές με την C8 Corvette, ενώ ειδοποιός διαφορά αποτελεί το λογότυπο ZR1 στο τιμόνι, στα μαρσπιέ και σε μια μεταλλική πλακέτα, καθώς και ο μετρητής επιτάχυνσης. Εκτιμάται ότι θα εξοπλίζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12 ιντσών και σύστημα πολυμέσων 8 ιντσών που θα ενσωματώνει υπηρεσίες της Google.
Η παραγωγή της Corvette ZR1 θα ξεκινήσει το επόμενο έτος στο Κεντάκι, ενώ η αποκάλυψή της έγινε από τώρα ώστε να διεξαχθούν οι τελικές δοκιμές εξέλιξης χωρίς καμουφλάζ στο όχημα που επηρεάζει την απόδοση.