Το 2025 έχει θέσει ως στόχο η Volkswagen για να φέρει την αυτόνομη οδήγηση στις πόλεις ή έστω σε μερικές από αυτές, οπότε κάνει μια σειρά από ενέργειες προκειμένου να τα καταφέρει.
Αρχικά, έχει συνεργασία με δύο εταιρείες οι οποίες ειδικεύονται σε αυτόν το χώρο. Πρόκειται για τις Argo και Moia, των οποίων οι κεντρικές δραστηριότητες αφορούν την αυτόνομη οδήγηση.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να φέρει την αυτόνομη οδήγηση σταδιακά στη ζωή μας και όχι από τη μια στιγμή στην άλλη. Άλλωστε πρόκειται για μία κολοσσιαία αλλαγή σε όσα γνωρίζουμε και έχουμε συνηθίσει μέχρι σήμερα.
Έκανε τις επιδοτήσεις, αμαξάρες. Σας θυμίζει κάτι;
Ο τρόπος που επέλεξε για να το κάνει αυτό είναι να φέρει τις σχετικές τεχνολογίες πρώτα στις μεταφορές πολλών ανθρώπων, δηλαδή σε οχήματα όπως είναι τα επιβατικά van.
Μάλιστα, το πρώτο πεδίο εφαρμογής και δοκιμών θα είναι το ηλεκτρικό επιβατικό van που ετοιμάζει η Volkswagen, το ID. Buzz.
Σε αυτή την κατεύθυνση, η Argo θα δημιουργήσει ένα νέο πεδίο δοκιμών στο Μόναχο αργότερα μέσα στο 2021. Μέσω αυτού, όταν παρουσιαστεί το ID. Buzz, η εταιρεία θα βάλει στους δρόμους αυτόνομες εκδόσεις του. Τα εν λόγω αυτόνομα θα αποτελέσουν προσθήκη στον στόλο αυτοκινήτων που δοκιμάζονται σε όλο τον κόσμο από την ίδια εταιρεία και σε πόλεις όπως το Μαΐάμι, η Φλόριντα και το Όστιν.
Από τη μεριά της η Moia θα προσφέρει αυτόνομες μεταφορές στο Αμβούργο. Εκεί θα χρησιμοποιηθούν αυτοκίνητα και όχι van, ουσιαστικά δηλαδή θα είναι σαν ταξί αλλά χωρίς οδηγό. Οι πρώτες εφαρμογές στη γερμανική πόλη αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στη χρονιά. Αυτό είναι και το μόνο που έχει γίνει γνωστό μέχρι τώρα, καθώς Volkswagen και Moia δεν έχουν δώσει περαιτέρω πληροφορίες.
Αυτό που ξέρουμε, είναι ότι οι Γερμανοί θέλουν μέχρι το 2025 να έχουν πετύχει την ύπαρξη αυτόνομων μεταφορών (όπως τα επιβατικά van) σε πραγματικό επίπεδο και όχι σε στάδιο δοκιμών.
Μήπως η μέρα που δε θα οδηγούμε είναι πιο κοντά από όσο νομίζουμε;