Το αφεντικό της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, πιστεύει ότι σε συνέχεια της καλής αγωνιστικής της εικόνας, η Mercedes θα βρίσκεται στο κυνήγι των πρωτοπόρων στο επερχόμενο Grand Prix της Γαλλίας.
Το ατελείωτο Porpoising που αντιμετώπισε η Mercedes στο πρώτο τρίτο της σεζόν την έκανε κάθε άλλο παρά ανταγωνιστική. Στους τελευταίους αγώνες, ωστόσο, τα προβλήματα των αναπηδήσεων ελαττώθηκαν και η ταχύτητα έκανε την εμφάνισή της στη W13.
Ο Λιούις Χάμιλτον ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στο Red Bull Ring, σε μια πίστα, θεωρητικά λιγότερο ευνοϊκή για τη Mercedes σε σχέση με το Silverstone.
Ο έτερος οδηγός της Γερμανικής ομάδας, Τζορτζ Ράσελ, ακολούθησε στην τέταρτη θέση για δεύτερη φορά σε τρεις αγώνες.
Τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Ράσελ ήταν έτοιμοι για ένα πολύ καλό αποτέλεσμα στις κατατακτήριες της Αυστρίας, όμως και οι δύο τράκαραν στο Q3.
Αυτό οδήγησε τον επικεφαλής της ομάδας, Τότο Βόλφ, στο συμπέρασμα πως από τη Mercedes λείπουν δύο με τρία δέκατα «καθαρής απόδοσης» για να πλησιάσει τους αντιπάλους της.
«ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ»
Ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, πιστεύει ότι η Mercedes θα συνεχίσει να αποτελεί απειλή και στο γαλλικό Γκραν Πρι της επόμενης εβδομάδας, καθώς φαίνεται να έχει ξεπεράσει τα προβλήματά της.
«Περιμένουμε πως θα είναι γρήγοροι στην Paul Ricard», είπε ο Χόρνερ. «Έχουν εκλάμψεις, δείχνουν ότι είναι εδώ, ή τουλάχιστον κάπου εδώ»
«Στους δύο τελευταίους αγώνες ήταν αρκετά αξιοπρεπείς και δεν υπήρξε κανένα σημάδι από Porpoising στο μονοθέσιο, οπότε φαίνεται να επανέρχονται σιγά σιγά στο παιχνίδι.»
Η Mercedes έχει χάσει πάρα πολύ έδαφος σε ό,τι αφορά μια πιθανή διεκδίκηση του πρωταθλήματος, αφού απέχει 122 βαθμούς από την πρώτη Red Bull. Βρίσκεται, ωστόσο, πιο κοντά στη Ferrari, της οποίας υστερεί 66 βαθμούς.
Ως εκ τούτου, ο Χόρνερ πιστεύει πως Χάμιλτον και Ράσελ θα αρχίσουν να στερούν πολύτιμους βαθμούς από τη Red Bull ή τη Ferrari σε τακτική βάση.
«Νομίζω ότι θα διεκδικήσουν πολλά», είπε. «Συνεχίζουν να μαζεύουν βαθμούς.
«Δεν είμαι σίγουρος πόσο μακριά βρίσκονται στα πρωταθλήματα κατασκευαστών και οδηγών, αυτή τη στιγμή, αλλά ξέρετε, μερικές φορές το να δυνδιεκδικείς με περισσότερα μονοθέσια είναι καλό. Μερικές άλλες φορές, όμως, μπορεί να είναι κακό.
«Αλλά πιστεύω ότι για τους οπαδούς είναι υπέροχο να έχουμε έξι μονοθέσια που ανταγωνίζονται για νίκες».