Στην Έκθεση CES 2023 που ανοίγει τις πύλες της αύριο, 5 Ιανουαρίου, η Chrysler θα παρουσιάσει το όραμά της για το μελλοντικό εσωτερικό σχεδιασμό των μοντέλων της.
Ο λόγος για το Chrysler Synthesis, το οποίο είναι ένα φουτουριστικό, συνδεδεμένο, τεχνολογικά προηγμένο, βιώσιμο και φιλικό προς το χρήστη κόκπιτ με δυο καθίσματα. Παράλληλα αποτελεί το πρώτο δείγμα μεταφοράς τεχνογνωσίας του Ομίλου Stellantis στη Βόρεια Αμερική.
Επιπλέον αποτελεί συνέχεια της Chrysler Airflow Concept που παρουσιάστηκε πέρυσι στην Έκθεση CES 2022, ενώ προλογίζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της μάρκας το 2025 και τη μετάβαση σε μια αποκλειστικά ηλεκτρική γκάμα το 2028, ώστε να εναρμονιστεί με το στρατηγικό σχέδιο “Dare Forward 2030” που ανακοίνωσε το περασμένο έτος ο Όμιλος Stellantis.
Το Chrysler Synthesis χρησιμοποιεί μια τριάδα τεχνολογικών πλατφορμών (STLA Smart Cockpit, STLA Brain και STLA AutoDrive) του Ομίλου Stellantis με τεχνητή νοημοσύνη. Αναλυτικότερα, η αρχιτεκτονική STLA Brain λειτουργεί στο πλαίσιο του συστήματος πολυμέσων STLA Smart Cockpit, ενσωματώνοντας τεράστια οθόνη 37,2 ιντσών που καταλαμβάνει ολόκληρο το ταμπλό για τους δυο μπροστινούς επιβάτες. Μέσω της τεχνητής νοημοσύνης με την πάροδο του χρόνου μαθαίνει τις συνήθειες και τις προτιμήσεις του χρήση, ενώ επιτρέπει ασύρματες Over-the-air (OTA) ενημερώσεις του λογισμικού.
Η συνδεσιμότητα μεταφέρεται στο επόμενο επίπεδο μέσω ενός εικονικού προσωπικού βοηθού που αναλαμβάνει προγραμματισμό διαδρομών, βρίσκει σταθμούς φόρτισης, πάρκινγκ κα εκτελεί τη σύνδεση με συσκευές και έξυπνα σπίτια. Το STLA AutoDrive προσφέρει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3, επιτρέποντας στον οδηγό να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι και τα μάτια του από το δρόμο.
Όπως προαναφέραμε το Chrysler Synthesis δίνει έμφαση στη βιωσιμότητα, για το λόγο αυτό δε χρησιμοποιείται χρώμιο, αλλά ανακυκλωμένα πλαστικά και δάπεδο από ξύλο καρυδιάς ελεγχόμενης προέλευσης. Τέλος, μέσα από τις λειτουργίες Chill, Zen και Fun οι επιβάτες θα μπορούν να δημιουργούν τη δική τους μουσική όταν το όχημα κινείται αυτόνομα.
Διαβάστε ακόμα