Αυτό είναι ίσως το πιο «αλλοπρόσαλλο» Citroen Jumper που έχετε δει, καθώς δε διαθέτει πίσω τμήμα, αλλά δυο μπροστινά.
Η εικόνα του μοιάζει να έχει δεχτεί ψηφιακή επεξεργασία, ωστόσο είναι 100% αληθινή, με το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων της Citroen Βρετανίας να μας συστήνει το… ιδιαίτερο Jumper (στην τοπική αγορά ονομάζεται Relay) Back to Back.
Ποιος ο λόγος όμως να ενώσει κανείς δυο μπροστινά Jumper; Αρχικά να πούμε ότι επικοινωνούν μεταξύ τους με μια προσωρινή βιδωτή δομή, ώστε να μπορούν να «αποκολληθούν» όταν έρθει η ώρα. Τότε προκύπτουν δυο νέα οχήματα, τα οποία μπορούν να τροποποιήσουν τρίτες εταιρείες που κατασκευάζουν αυτοκινούμενα, τροχόσπιτα ή εξειδικευμένα οχήματα.
Το κέρδος αφορά το κόστος παραγωγής, καθώς δεν απαιτείται η κατασκευή καρότσας ή πίσω τμήματος, ενώ ταυτόχρονα μειώνονται τα έξοδα αποστολής, αφού το διπλό Jumper Back to Back καταλαμβάνει λιγότερο χώρο, σε σύγκριση με δυο ξεχωριστά οχήματα. Επιπλέον, αυτός ο σχεδιασμός παρέχει στις επιχειρήσεις την ευελιξία να δημιουργούν κατευθείαν προσαρμοσμένα πίσω άκρα, σύμφωνα με τις εξιδεικευμένες τους ανάγκες.
Καθένα από τα ενωμένα Jumper Back to Back διαθέτει δικό του τετρακύλινδρο turbo BlueHDi πετρελαιοκινητήρα 2.2 λίτρων, απόδοσης 140 ίππων, ενώ συνεργάζονται με μηχανικά κιβώτια 6 σχέσεων που μεταδίδουν την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Στην αγορά της Βρετανίας το Jumper Back to Back πωλείται από 36.018 λίρες (30.975 ευρώ), χωρίς όμως να διευκρινίζεται αν η τιμή αφορά και τα δυο οχήματα ή μόνο το ένα. Πάντως το συμβατικό Jumper Chassis Cab ξεκινά από 36.882 λίρες (31.719 ευρώ). Τέλος, να πούμε ότι την ίδια ακριβώς «πατέντα» εφαρμόζει και η Peugeot για το Boxer.