To συγκεκριμένο Citroen Ami κατάφερε να «κλέψει» λίγη από την αίγλη της εκρηκτικής Aston Martin DBS Superleggera.
Όσο παράλογο και αν ακούγεται αυτό, όντως συνέβη, από την εταιρεία μετατροπών Castagna Milano, η οποία αποδέχτηκε την πρόκληση που της έθεσε ο ιδιοκτήτης μιας DBS Superleggera από το Μονακό. Στόχος του, ήταν να κάνει το ταπεινό Citroen Ami που δώρισε στον 16χρονο γιό του να μοιάσει με το υπερπολυτελές και πανίσχυρο supercar του.
Μην περιμένετε όμως να δείτε το Ami με τις εκρηκτικές επιδόσεις της DBS Superleggera, καθώς οι αλλαγές αφορούν μόνο το αισθητικό κομμάτι. Οι ειδικοί της Castagna Milano δημιούργησαν συνολικά 60 νέα εξαρτήματα μέσω της τρισδιάστατης εκτύπωσης για το Ami, στο οποίο όμως τοποθετήθηκαν 40 τελικά.
Το μικροσκοπικό του αμάξωμα βάφτηκε με παρόμοια ματ μαύρη απόχρωση της DBS Superleggera. Στο εμπρός και πίσω τμήμα του Ami τοποθετήθηκαν άφθονα μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά ένθετα, ώστε να αποκτήσει μια πιο…άγρια αμφίεση. Στο ίδιο χρώμα και οι ζάντες με τις πέντε διπλές ακτίνες, οι οποίες είναι εμπνευσμένες από τις αρκετά μεγαλύτερες ζάντες της DBS Superleggera. Παράλληλα όλα τα λογότυπα της Citroen απέκτησαν οβάλ σχήμα.
Στο εσωτερικό τώρα του Ami τοποθετήθηκε επένδυση μαύρης αλκαντάρα, δέρμα, κίτρινες ραφές και πατάκια πάχους 3 εκ. Επίσης τα κουμπιά D, N και R για την κίνηση του οχήματος μετακόμισαν από την αριστερή πλευρά του καθίσματος του οδηγού, στο ταμπλό δημιουργώντας έναν επιπλέον αποθηκευτικό χώρο.
Το Citroen Ami και το θηρίο
Υπενθυμίζουμε ότι το Ami είναι ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα μικροκινητικότητας. Ενσωματωμένη στο δάπεδό του είναι μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 5.5 kWh, η φόρτιση της οποίας πραγματοποιείται από συμβατική οικιακή πρίζα 220V σε 3 ώρες. Με πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία του το νέο Ami προσφέρει αυτονομία 70 χλμ.
Ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει μόλις 8 ίππους, ενώ η τελική ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει το νέο Ami δεν υπερβαίνει τα 45 χλμ./ώρα. Προφανώς δε μπορεί να υπάρξει καμία σύγκριση με το V12 twin-turbo κινητήρα 5.2 λίτρων της DBS Superleggera, ο οποίος παράγει 725 ίππους.