Tι παραπάνω έχει αυτό το C3 Aircross που κατά μια άποψη το καθιστά ιδανικό σε αυτές τις χειμωνιάτικες συνθήκες.
Το οδηγικό μενού που προσφέρει 5 επιλογές αναλόγως των συνθηκών για, χιόνι, άμμος, λάσπη, ESP off, εθνικά δίκτυα.
Εάν μάλιστα έχετε τη δυνατότητα να έχετε μια επιπλέον τετράδα ελαστικών, ώστε να τα αλλάζετε από χειμώνα σε καλοκαίρι, το γαλλικό αυτοκίνητο θα σας πάει σε μέρη που ούτε φαντάζεστε, και αφήστε τις αλυσίδες ή τις χιονοκουβέρτες να υπάρχουν στο αυτοκίνητο σε περίπτωση ελέγχου και αποφυγής του προστίμου.
Drive mode
Η επιλογή του οδηγικού μενού γίνεται από τον περιστρεφόμενο διακόπτη, χαμηλά στην κεντρική κονσόλα, μεταξύ του μπουτόν του κινητήρα και του άλλου μπουτόν για καθόδους σε γλιστερά εδάφη, και εμφανίζεται στην οθόνη ψυχαγωγίας 9 ιντσών.
Επιπλέον έχετε τα πολύ αναπαυτικά καθίσματα, με 520 λίτρα χώρου αποσκευών με κιτ ελαστικού.
Στο εσωτερικό, υπάρχουν έξυπνοι χώροι μικροαντικειμένων, ενώ τα σκληρά πλαστικά δεν ενοχλούν στο μάτι.
Σε ένα άλλο σημείο που κερδίζει το C3 Aircross οδηγό και επιβάτες είναι η πολύ καλή περιμετρική ορατότητα (διαστάσεις 4,135 χλστ. μήκος/ 1,765 χλστ. πλάτος, 1,605 χλστ. ύψος) .
Κινητήρας diesel 1.5 λίτρων απόδοσης 120 ίππων, με ροπή 300 Nm, και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων , είναι το σύνολο που κινεί το αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με το κομπιούτερ ταξιδιού η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 7,2 λίτρα/100 χλμ. (τελική ταχύτητα 179 χλμ./ώρα, 0-100 σε 10,2 δευτ. 132 γρ./χλμ. εκπομπές WLTP) αλλά το πλέον σημαντικό είναι ότι το αυτοκίνητο με περισσότερα από 44.000 πάρα πολύ δύσκολα χλμ. στο κοντέρ, έχοντας γυρίσει κάθε σπιθαμή της χώρα μας, με πολλούς οδηγούς και με διαφορετική αντίληψη πίσω από το τιμόνι, δεν ακουγόταν στο εσωτερικό το παραμικρό τρίξιμο, ή ενοχλητικός θόρυβος.
Που σημαίνει ότι οι Γάλλοι, έδωσαν περισσότερο έμφαση στην όλη κατασκευή στη 2η γενιά του.
Τον επιλογέα θα τον θέλαμε πιο σαφή ενώ οι ενδείξεις για το τι ταχύτητα έχει το κιβώτιο είναι χωμένες στο βάθος της κονσόλας και δεν διακρίνονται.
Το αυτοκίνητο δεν έχει φτιαχτεί για να βγάζει από τον οδηγό το σπορτίφ ταπεραμέντο του.
Αποτελεί επιλογή, κυρίως, για οικογενειάρχες που θέλουν οικονομία, χώρους, με δυνατότητες εντός και εκτός αστικού ιστού.
Οι τιμές στην πετρελαιοκίνητη έκδοση με αυτόματο κιβώτιο ξεκινούν από τα 28.600 ευρώ.
Διαβάστε ακόμα