Το πρώτο, ευρωπαϊκής κατασκευής, προσιτό ηλεκτρικό της αυτοκίνητο ετοιμάζει να αποκαλύψει η Citroen στα μέσα Οκτωβρίου.
Το νέο μοντέλο θα λέγεται e-C3, θα έχει αυτονομία 320 χιλιομέτρων και δυνατότητα «ταχείας φόρτισης» 57 λεπτών, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.
Η εταιρεία λέει ότι αναμένει να κάνει διαθέσιμες προκρατήσεις μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, με τις παραδόσεις να ξεκινούν το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Η «μαμά»-Stellantis τον περασμένο μήνα δήλωσε ότι θα προσθέσει εννέα νέα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία στη γκάμα της φέτος.
Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να αξιοποιήσει περαιτέρω την κερδοφόρα αγορά, στην οποία κυριαρχούν σήμερα οι Κινέζοι κατασκευαστές.
Η εταιρεία στοχεύει να έχει συνολικά 47 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στην αγορά μέχρι το τέλος του 2024.
Citroen: Πλήρης εξηλεκτρισμός της γκάμας μέχρι το 2025
Η ίδια η Citroen, στο μεταξύ, επιδιώκει να εξηλεκτρίσει ολόκληρη τη γκάμα της μέχρι το τέλος του 2024.
Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία της Stellantis αυξήθηκαν κατά 22% -από έτος σε έτος- το πρώτο τρίμηνο του 2023, ανέφερε ο Όμιλος.
Οι μετοχές της Stellantis σημείωσαν άνοδο 0,2% όταν οι αγορές άνοιξαν στις 8.00 π.μ. ώρα Λονδίνου την Παρασκευή.
Η Διεθνής Οργάνωση Ενέργειας (ΙΕΑ) υπολόγισε τον Απρίλιο ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων ξεπέρασαν τα 10 εκατομμύρια το 2022, με την Κίνα να αντιπροσωπεύει περίπου το 60% της αγοράς.
Η Ευρώπη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με τις πωλήσεις να έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από 15% το 2022, αναφέρει η ενεργειακή επιθεώρηση.
Προβλέπει ότι οι αγορές EV θα ανέλθουν στα 25,9 εκατομμύρια το 2028.