Το νέο Citroen e-C3 είναι ο νικητής του βραβείου EcoBest, του ευρωπαϊκού ανεξάρτητου δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest, που τη χώρα μας εκπροσωπεί ο Γιάννης Σταυρόπουλος.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Citroen e-C3 που ξεχωρίζει από το ριζοσπαστικό design (ανέκαθεν η Citroen, πριν ελαχίστων εξαιρέσεων, ξεχώρισε για τις σχεδιαστικές επιλογές της) φέρει έξυπνες διαστάσεις ώστε να μπορεί να κυκλοφορεί στο κλεινόν άστυ χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα στο παρκάρισμα, μεταφέροντας και 5 επιβάτες.
Οι αριθμού, που λένε πάντα την αλήθεια, για μήκος/πλάτος/ύψος «αναφέρουν» για το γαλλικό ηλεκτρικό 4.015/1.813/1.577 χλστ. με χώρο αποσκευών 310 λίτρα.
Και επειδή ανήκει στην κατηγορία των SUV η απόσταση από το έδαφος είναι 163 χλστ.
Η μπαταρία είναι 44 kWh, με ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει 83 ίππους.
Και αν σας αρέσει σχεδιαστικά η σιλουέτα του αυτοκινήτου, το οποίο θα διατίθεται με έντονους μοντέρνους χρωματισμούς, ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το εσωτερικό με την κεντρική οθόνη στη μέση του ταμπλό.
Citroen: Έχει τον τρόπο να πρωταγωνιστήσει στην αγορά των ηλεκτρικών
Ο στόχος της Citroen για το e-C3 είναι ο εξής. Πρόκειται για αυτοκίνητο που θέλει να γίνει από τους βασικούς παίχτες στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Προτείνοντας ένα μοντέρνο, καλά εξοπλισμένο, ευρύχωρο και ασφαλές αυτοκίνητο με τιμή λιγότερο από 25.000 ευρώ στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.
Με το ηλεκτροκίνητο e-C3 η Citroen ανοίγει έναν νέο δρόμο για τα EV cars που τα καθιστά προσιτά για μια μεγάλη μερίδα αγοραστών και αυτός ήταν ένας από τους λόγους που ο οργανισμός AutoBest το βράβευσε.
Και, ακόμα το πιο σημαντικό ίσως είναι οτι, το νέο Citroen e-C3 θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη δείχνοντας τη δέσμευση της Stellantis στην ευρωπαϊκή βιομηχανία, διατηρώντας θέσεις εργασίας.
Επιπλέον δείχνει και την ικανότητα να είναι πολύ αποδοτική από πλευράς κόστους στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων.
Είναι μια πρωτιά για την Ευρώπη που φέρει την υπογραφή Citroen.
Και αν υπάρχει απάντηση στην ερώτηση εάν το νέο e-C3 θα το δούμε με θερμικούς κινητήρες, δεν αποκλείεται εάν αναλύσουμε τη στρατηγική της Stellantis, που όπως με το Jeep Avenger, όπως και με τη νέα φουτουριστική Lancia Ypsilon, πρώτα τα παρουσίασε ως ηλεκτρικά (τη Lancia όχι ακόμα, αλλά έτσι είναι η ενημέρωση) και στη συνέχεια με θερμικούς κινητήρες.
Οπότε, εν αναμονή…