Mε αποφασιστικότητα η Citroen συνεχίζει τον εξηλεκτρισμό στη γκάμα της, ακολουθώντας κυριολεκτικά το ρεύμα το εποχής.
Η γαλλική εταιρεία δε βάζει στην πρίζα μόνο τα επιβατικά, αλλά και τα επαγγελματικά της οχήματα. Μάλιστα από το 2021 όλο ο στόλος των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων θα έχει εξηλεκτριστεί, ενώ στην προκειμένη περίπτωση θα εξετάσουμε το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο e-Jumper, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους.
Σύμφωνα με τη Citroen το νέο e-Jumper θα καλύπτει τις πολλές και διαφορετικές ανάγκες που έχει ο επαγγελματίας οδηγός. Για το λόγο αυτό θα προσφέρεται με δυο διαφορετικές μπαταρίες ιόντων λιθίου, με τη μικρότερη να έχει χωρητικότητα 37 kWh και τη μεγαλύτερη 70 kWh, ενώ η αυτονομία που προσφέρουν διαμορφώνεται στα 200 χλμ. και 340 χλμ. αντίστοιχα (μετρήσεις WLTP).
Από μονοφασικό wallbox 7 kW η μπαταρία των 37 kWh φορτίζει σε 6 ώρες, από τριφασικό wallbox 22 kW σε 5 ώρες και από ταχυφορτιστή 50 kW σε ποσοστό 0-80% σε 1 ώρα. Οι αντίστοιχοι χρόνοι για τη μπαταρία των 70 kWh είναι 12 ώρες, 9 ώρες και 1 ώρα. Σημειώνεται ότι οι μπαταρίες του νέου e-Jumper κατασκευάζονται από την Bedeo και καλύπτονται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για το 70% της χωρητικότητάς τους.
Ο ηλεκτροκινητήρας τώρα του νέου e-Jumper αποδίδει 120 ίππους και 260 Nm ροπής, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 110 χλμ./ώρα (για τις εκδόσεις με ωφέλιμο φορτίο 3,5 τόνων) και 90 χλμ./ώρα (για τις εκδόσεις με ωφέλιμο φορτίο 4 τόνων).
Ένα από το οφέλη που προσφέρει το νέο e-Jumper στο οδηγό είναι ότι του επιτρέπει την ελεύθερη κυκλοφορία στα αστικά κέντρα, λόγω των μηδενικών εκπομπών ρύπων. Οπτικά το νέο e-Jumper ξεχωρίζει από το σχετικό λογότυπο “e” που έχει τοποθετηθεί, στη μάσκα, στα φτερά, και στην πίσω δεξιά πόρτα. Ειδοποιός διαφορά όμως αποτελεί η θυρίδα φόρτισης που βρίσκεται εμπρός και αριστερά.
Με τέσσερα μήκη αμαξώματος (L1: 4.963 χλστ. L2: 5.413 χλστ., L3: 5.998 χλστ. και L4: 6.363 χλστ.), τρία μήκη μεταξονίου (L1: 3,0 μ., L2: 3,4 μ,, L3 και L4: 4,04 μ.) και τρία διαφορετικά ύψη στην κατηγορία Van για τους κλειστούς χώρους φόρτωσης (Η1: 2.254 χλστ., H2: 2.524 χλστ. και H3: 2.764 χλστ.), το νέο e-Jumper είναι πραγματικός χαμαιλέοντας. Ο ωφέλιμος χώρος φόρτωσης κυμαίνεται ανάλογα την έκδοση, από 8 έως 17 κυβικά μέτρα.
Από τον κεντρικό καθρέπτη του νέου e-Jumper ο οδηγός μπορεί με μια ματιά να δει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, την επιλεγμένη ταχύτητα (D, N, R), τα επίπεδα Ampere (A) και Volt (V) της μπαταρίας σε πραγματικό χρόνο και την ένδειξη “Go Green” που μένει αναμμένη όσο ο ηλεκτροκινητήρας είναι σε λειτουργία.