Μετά από 72 χρόνια το Citroen 2CV Fourgonette επιστρέφει στη ζωή, καθώς «μετενσαρκώθηκε» στο σώμα του σύγχρονου Berlingo.
Για την ιστορία να πούμε ότι το 2CV Fourgonette πραγματοποίησε την πρεμιέρα του τον Οκτώβριο του μακρινού 1950, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Βασίζονταν στο εμβληματικό 2CV, αλλά είχε πάρει τη μορφή ενός βαν.
Ένα χρόνο αργότερα, το 1951, το 2CV Fourgonette μπήκε στην παραγωγή, σημείωσε μεγάλη επιτυχία, χρησιμοποιήθηκε ως επαγγελματικό όχημα των ταχυδρομικών υπηρεσιών, ενώ οι τίτλοι τέλους στην καριέρα του έπεσαν τον Μάρτιο του 1978. Συνολικά η Citroen κατασκεύασε 1.246.306 αντίτυπα του 2CV Fourgonette.
Ας επιστρέψουμε τώρα στο 2022 και στην αναγέννηση του 2CV Fourgonette, η οποία επιτυγχάνεται μέσα από τη στενή συνεργασία της Citroen με την ιταλική εταιρεία κατασκευής αμαξωμάτων Caselani. Όπως θα διαπιστώσετε από τις σχετικές φωτογραφίες το νεότερο 2CV Fourgonette, έχει ρετρό σχεδίαση που παραπέμπει σε μεγάλο βαθμό στον πρόγονό του.
Βασικός παρονομαστής αποτελεί το πίσω τετραγωνισμένο τμήμα, οι δυο πόρτες για το θάλαμο επιβατών, οι δυο πίσω πόρτες με τα μικρά οβάλ παράθυρα για το χώρο φόρτωσης, τα στρογγυλά εμπρός φωτιστικά σώματα, οι vintage τροχοί, τα καμπυλωτά εμπρός φτερά και το χαρακτηριστικό σχήμα “V” της μάσκας. Παρότι ο προφυλακτήρας του 2CV Fourgonette ήταν επιχρωμιωμένος η Citroen και η Caselani αποφάσισαν να τον βάψουν λευκό, για να δημιουργήσουν αντίθεση με το υπόλοιπο αμάξωμα.
Η αλήθεια είναι πως δύσκολα αντιλαμβάνεται κανείς ότι κάτω από το 2CV Fourgonette κρύβεται ένα Berlingo, ενώ διευκρινίζεται ότι στόχος δεν ήταν η πιστή αντιγραφή του ιστορικού επαγγελματικού οχήματος.
Στο πρακτικό κομμάτι τώρα, το 2CV Fourgonette θα προσφέρει χώρο φόρτωσης 4,4 τ.μ., περίπου τρεις φορές μεγαλύτερο από το πρόγονο του, ενώ θα έχει μεταφορική ικανότητα 1 τόνου (τέσσερις φορές περισσότερο από το ιστορικό όχημα). Η παραγωγή του 2CV Fourgonette θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο, ενώ θα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και με εξηλεκτρισμένες εκδόσεις.