Οι πληροφορίες οτι το 2CV επιστρέφει έρχονται από αξιωματούχους της Citroen που βλέπουν το μέλλον με άλλο «μάτι», οι οποίοι όμως μελετούν πολύ προσεκτικά το τι ετοιμάζουν οι ανταγωνιστές.
Ευτυχώς για τη Citroen που δεν είναι πλέον στο τιμόνι ο Carlos Tavares καθώς όλα πάλι θα είχαν γίνει μπάχαλο, όπως στην περίπτωση του νέου C3, που άργησε πάρα πολύ η παραγωγή του και ακόμα περισσότερο στο να βρει τη θέση τους στις κάθετες μονάδες.
Η Citroen λοιπόν βλέποντας τον έτερο Γάλλο ανταγωνιστή, τη Renault που ρίχνει στην αγορά εμβληματικά μοντέλα του παρελθόντος όπως το R4 το R5 και το Twingo, στο σήμερα μέσω της ηλεκτροκίνησης, σκέφτεται πολύ σωστά στο να προχωρήσει. Εξάλλου ο Tavares δεν υπάρχει πια που κατέστρεφε κάθε ιδέα, εαν δεν περνούσε από το ταμείο πρώτα…
Η ιδέα λοιπόν ενός σύγχρονου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου, προσιτού, στο ίδιο επίπεδο με το μικρό αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1948, το οποίο έφερε την αυτοκίνηση σε πάρα πολλά γαλλικά σπίτια, και σε άλλα τόσα στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Γεννήθηκε ως αυτοκίνητο προσιτό για όλους, τον γιατρό, τον φαρμακοποιό, τον αγρότη, τον φούρναρη, τον μανάβη, τον φοιτητή, τον αρχιτέκτονα. Είναι το αυτοκίνητο που άνοιξε τους ορίζοντες στους Γάλλους.Το 2CV είναι το σημείο το οποίο κοιτάζοντας στο παρελθόν έχεις την ώθηση που χρειάζεται για να πας στο μέλλον.
Η αξιοποίηση της ιστορίας του δεν είναι μια ασυνήθιστη άσκηση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων, και αυτό επιβεβαιώνεται με τον καλύτερο τρόπο από τη Renault, με τα νέα της αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα όπως προαναφέραμε.
Citroen: Το νέο 2CV ίσως το δούμε αμιγώς ηλεκτρικό
Το 2CV το γαλλικό μικρό αυτοκίνητο, μια εικόνα του εκδημοκρατισμού του αυτοκινήτου, δεν αποτελεί εντελώς επιστημονική φαντασία στο να φανταστούμε μια σύγχρονη επιστροφή του Citroen 2CV.
Του μικρού αυτοκινήτου που σηματοδότησε σχεδόν μισό αιώνα ιστορίας στο μαγικό κόσμο της αυτοκίνησης με πάνω από 5,1 εκατομμύρια μονάδες από το 1948 έως το 1990, το οποίο αποτελεί εκτός από το best -seller για τη Citroen, μοντέλο με ξεχωριστή αναφορά για τη φιλοσοφία στον χρυσό τόμο της παγκόσμιας αυτοκίνησης, που λίγα μοντέλα έχουν θέση εκεί.
Τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας του Citroen 2CV είναι στην πραγματικότητα αυτά που απαιτούνται σήμερα για τη μετάβαση της ευρωπαϊκής αγοράς στην ηλεκτροκίνηση, με τη ζήτηση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα «μπλοκαρισμένη» από τις υπερβολικά υψηλές τιμές που καθιστούν τα αυτοκίνητα με μπαταρία απροσπέλαστα ακόμη και σε εκείνους που θα σκόπευαν τη μετάβαση από το θερμικό αυτοκίνητο στο ηλεκτρικό.
Δε ξέρουμε εάν το σύγχρονο 2CV θα ακολουθούσε τις ίδιες σχεδιαστικές καταβολές, όπως για παράδειγμα με τους γενναιόδωρους θόλους των τροχών, τα ξεχωριστά φωτιστικά σώματα, καθώς στη σημερινή εποχή υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες που είναι αναγκασμένοι να ακολουθούν οι σχεδιαστές για λόγους ασφαλείας, που ούκ ολίγες φορές τους περιορίζει τη φαντασία.