Το Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310 DSG 7 4Drive, όπως είναι η πλήρης ονομασία του χαρακτηρίζεται ως η πλέον σωστή επιλογή.
Μη ξεχνάμε ότι η Cupra «γεννήθηκε» για να προσφέρει συναίσθημα πίσω από το τιμόνι, πέρα από την πολυτέλεια.
Cupra: Και το συναίσθημα αναλύεται περισσότερο μέσα από σπορ προκλήσεις
Όπως ακριβώς προβάλει η έκδοση των φωτογραφιών, η Formentor VZ 2.0 TSI 310 DSG 7 4Drive , η οποία είναι ένα «σκαλοπάτι» πιο κάτω από την απόλυτη VZ5 με τους 390 ίππους.
Καθώς μπορεί να αποδίδει 310 ίππους, αλλά δεν αρνείται με κανέναν τρόπο τη χρήση για every day use.
Ο βασικός λόγος λοιπόν είναι το μοτέρ, το οποίο έχει μείνει μακριά από κάθε εξηλεκτρισμό.
Η «καρδιά» είναι 2λιτρη απόδοσης 310 ίππων με ροπή 400 Nm, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι, 7 σχέσεων και κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Στη διάθεση του οδηγού τα δυνατά φρένα με δίσκους 340 χλστ. για μπροστά και 310 για πίσω.
Με το που πατάς το μπουτόν με την ένδειξη start/stop engine, το οποίο βρίσκεται στο τιμόνι, στο επόμενο δευτ. νιώθεις την προδιάθεση ώστε να ασχοληθείς με το «γκάζι».
Cupra: Πέντε τα προγράμματα οδήγησης στο Formentor
Και όχι άδικα καθώς είναι και αυτός, ο όλο δύναμη κινητήρας με τα πέντε προγράμματα, comfort, sport, cupra, individual, offroad, αλλά και το κιβώτιο που δημιουργούν τις προϋποθέσεις.
Είναι και οι αναρτήσεις, που δεν αφήνουν το «σώμα» να κινείται ούτε να «βυθίζεται» στα απότομα φρεναρίσματα, αλλά και η τετρακίνηση δημιουργόντας όλες τις προϋποθέσεις ώστε να κινηθείς πολύ γρήγορα στις στροφές, έχοντας εξαιρετική αίσθηση οδήγησης, με το άμεσο σε αντιδράσεις τιμόνι.
Δε σημαίνει όμως ότι το Cupra με τους 310 ίππους σε «αναγκάζει» να βρίσκεσαι συνεχώς πάνω στο γκάζι.
Εάν οδηγείς έτσι τότε θα φλερτάρεις με καταναλώσεις που ξεπερνούν τα 15 λίτρα/100 χλμ. ενώ σε ήπιους τόνους δε θα σου δημιουργηθούν εκπλήξεις εάν δεις την κατανάλωση να μειώνεται στα 10 λίτρα.
Στο Cupra με τους 310 ίππους το «μάτι» θα καρφωθεί στις τέσσερις εξατμίσεις και στον διαχύτης, αλλά και το logo «VZ», αρχικά του Veloz (γρήγορο) στα δεξιά της πόρτας των αποσκευών να δίνουν το μήνυμα.
Την όλη εικόνα συμπληρώνουν τα ειδικής σχεδίασης ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά 245/40, με θέα τις γκρι δαγκάνες των φρένων με το logo Cupra.
Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν σχεδιαστικές διαφορές από τα άλλα Formentor.
Ποιότητα, ψηφιακό ταμπλό 10 ιντσών με ένδειξη τα 300 χλμ./ώρα, οθόνη αφής 12 ιντσών που καταργεί διακόπτες και μπουτόν, σπορ καθίσματα με ενιαία προσκέφαλα, τιμόνι με δύο ξεχωριστά μπουτόν για τον κινητήρα, αλλά και το οδηγικό μενού συνθέτουν το εσωτερικό καθώς και ο state of art επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου.
Ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 420 λίτρα ενώ το παρόν δίνει και η ρεζέρβα, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο.
Σε ότι αφορά την τελική ταχύτητα αυτή ανέρχεται στα 250 χλμ./ώρα, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 4.9 δευτ. με 192 γρ./χλμ. σε εκπομπές σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Cupra Formentor λοιπόν με 310 ίππους και κίνηση σε όλους τους τροχούς, μέσα από μια ξεχωριστή σχεδιαστική σιλουέτα με έντονα σπορ χαρακτηριστικά με έμφαση στην πολυτέλεια.
Τιμές από 52.490 ευρώ, αλλά εαν η τιμή και τα 310 άλογα κρίνονται υπερβολικά, η βασική έκδοση ,με τον κινητήρα 1.5 με 32.990 ευρώ σίγουρα θα σας καλύψει.
Περισσότερες φωτογραφίες