Η ιδέα του Λούκα Ντε Μέο το να κάνει ξεχωριστό brand τη Cupra, από τη Seat, έχει αρχίσει να αποδίδει καρπούς με το που ξεκίνησε.
Αυτό γίνεται κυρίως αντιληπτό από τις πωλήσεις του Formentor στο πολύ δύσκολο ράλι των πωλήσεων, το οποίο είναι διαθέσιμο σε διάφορές εκδόσεις.
Μια από τις εκδόσεις που ταιριάζει στην ελληνική αγορά είναι η έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων απόδοσης 150 ίππων, με ροπή 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ.
Cupra: Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για το Formentor
Το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων, υπάρχουν και τα paddles στο τιμόνι, ενώ η συμπαγής κατασκευή, το με αίσθηση σύστημα διεύθυνσης, αλλά και πως το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται στο δρόμο με τον κινητήρα να ανεβαίνει γραμμικά, χωρίς ξαφνικές εξάρσεις, σου ανεβάζει τη διάθεση και σε κρατάει πιο «ζεστό» για ζωηρή οδήγηση.
Έχεις και την πολύ καλή θέση οδήγησης που καλύπτει κάθε σωματότυπο, για το άκρως οδηγοκεντρικό Formentor, το οποίο για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι 8,9 δευτ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι 203 χλμ./ώρα, με 8,7 λίτρα /100 χλμ. μέση κατανάλωση.
Και δεν είναι μόνο ο οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας, είναι η ποιότητα στο εσωτερικό, καθώς η Cupra έχει δώσει έμφαση σε αυτό αφού ο στόχος είναι η premium κατηγορία στα crossover.
Φώτα Led στο Cupra Formentor
Από πλευράς design, το Formentor ξεχωρίζει από τις έντονες ακμές, τις νευρώσεις στο καπό, τα τριγωνικά full Led εμπρός φώτα, ενώ τα πίσω φώτα-επίσης Led-επικοινωνούν μεταξύ τους με μια λεπτή λωρίδα.
Όσο για τις εξωτερικές διαστάσεις οι αναλογίες του σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.450/1.839/ 1.520 χλστ. με 2.679 χλστ. μεταξόνιο, με 450 λίτρα αποσκευών.
Το Formentor είναι το πρώτο μοντέλο της «ανεξάρτητης» Cupra, που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από λευκό χαρτί.
Δε θα μπορούσε να είναι και αλλιώς σε μια κίνηση που ο στόχος είναι διαφορετικός σε σχέση με τη Seat.
Formentor λοιπόν, design, οδική συμπεριφορά, ανέσεις και ποιότητα από 35.900 ευρώ σε αυτήν την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο.