Στις αρχές Δεκεμβρίου η Cupra ανακοίνωσε την είσοδο της στη Formula E τη σεζόν του 2023. Σύμμαχος της θα είναι η ομάδα ABT Sportsline, με την οποία δημιούργει τη νεοσύστατη ομάδα ABT Cupra Formula E, ενώ η Mahindra Racing θα παρέχει την τεχνολογία των κινητήρων.
H ομάδα ABT Cupra Formula E έχει ήδη ξεκινήσει προπονήσεις στην πίστα της Βαλένθια με το ηλεκτρικό της μονοθέσιο τρίτης γενιάς, ενώ τα αποτελέσματα που συγκέντρωσε είναι αρκετά ενθαρρυντικά. Το αγωνιστικό ντεμπούτο του ηλεκτρικού μονοθέσιου πλησιάζει, καθώς θα πραγματοποιηθεί στην 9η σεζόν της Formula Ε που θα ξεκινήσει στο Μεξικό, 13-14 Ιανουαρίου.
Μάλιστα η ομάδα ABT Cupra Formula E περιγράφει το ηλεκτρικό της μονοθέσιο ως το πιο γρήγορο, ελαφρύτερο, ισχυρότερο, αποτελεσματικότερο και πιο βιώσιμο που έχει φτιαχτεί ποτέ! Σε σύγκριση με το ηλεκτρικό μονοθέσιο δεύτερης γενιάς που αντικαθιστά έχει 100 kW περισσότερη ισχύ, χάρη στο πρόσθετο μπροστινό σύστημα μετάδοσης κίνησης, διπλάσια ικανότητα ανάκτησης ενέργειας, ισχυρότερη πέδηση και αυξημένη τελική ταχύτητα στα 320 χλμ./ώρα.
Από μόνο του όμως ένα καλό μονοθέσιο δε μπορεί να φέρει νίκες και πρωταθλήματα. Έτσι η ομάδα ABT Cupra Formula E μας συστήνει τους δυο έμπειρους πιλότους της. Τον 31χρονο Ολλανδό Ρόμπιν Φρις και τον 30χρονο Ελβετό Νίκο Μύλλερ.
Ο Ρόμπιν Φρις πραγματοποίησε το ντεμπούτο του στη Formula E τη σεζόν 2015-16, ενώ η παρθενική του νίκη ήρθε στο E-Prix του Παρισιού το 2019. «Ο κατάλογος των προκλήσεων για την ομάδα μας είναι μακρύς και αυτό δεν έχει αλλάξει μετά τις ημέρες των δοκιμών εδώ. Αλλά έχουμε καταφέρει πολλά και γνωρίζουμε το αυτοκίνητό μας όλο και καλύτερα», δήλωσε ο Ρόμπιν Φρις.
Ο Νίκο Μύλλερ συμμετέχει στη Formula E από τη σεζόν 2017-18, αρχικά ως οδηγός δοκιμών-εξέλιξης και έπειτα ως εφεδρικός οδηγός, πριν κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο τη σεζόν 2019-20. Μετά τις δοκιμές στην πίστα της Βαλένθια δήλωσε: «Έχουμε συμπληρώσει έναν αξιοπρεπή αριθμό γύρων, τα πήγαμε καλά ως ομάδα και μεγαλώνουμε μαζί όλο και περισσότερο. Η προσμονή αυξάνεται».