Η Silent-Yachts, μια εταιρεία που κατασκευάζει αθόρυβες θαλαμηγούς, αποφάσισε να συνεργαστεί με τη Volkswagen στο θέμα των μπαταριών. Επειδή τα παραπάνω μπορεί να μπέρδεψαν, ας τα πάρουμε από την αρχή.
Η Silent-Yachts κατασκευάζει θαλαμηγούς οι οποίες έχουν μεγάλες επιφάνειες με φωτοβολταϊκά πάνελ. Το ρεύμα που παράγεται από αυτά τα πάνελ κατευθύνεται σε ηλεκτρικές μηχανές, οπότε η κίνηση γίνεται εντελώς αθόρυβα, αλλά και με σεβασμό στο περιβάλλον.
Βέβαια, επειδή ακόμα και το καλοκαίρι μπορεί ο ουρανός να έχει σύννεφα, υπάρχει και η δυνατότητα κίνησης με πετρέλαιο.
Όταν στο Volkswagen Group έμαθαν για την ύπαρξη αυτής της εταιρείας, θέλησαν να κάνουν μια συνεργασία. Οι δύο εταιρείες μίλησαν μεταξύ τους και η συνεργασία προχώρησε.
Έρχεται το τρομερό Cupra Tavascan με 2 ηλεκτρικά μοτέρ και απίθανη εμφάνιση!
Αυτό που συμφώνησαν, λοιπόν, είναι ότι η Silent-Yachts θα μπορεί από εδώ και στο εξής να χρησιμοποιήσει τις μπαταρίες που οι Γερμανοί τοποθετούν στην πλατφόρμα MEB. Εκείνη την πλατφόρμα που έχουν αναπτύξει για χρήση αποκλειστικά σε ηλεκτρικά μοντέλα.
Με αυτόν τον τρόπο η Silent-Yachts θα μπορεί να εξοικονομεί χρήματα. Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούν στο Volkswagen Group είναι τυποποιημένης απόδοσης και διαστάσεων, ενώ παράγονται μαζικά για χρήση στα αυτοκίνητα του ομίλου. Αυτές οι παράμετροι οδηγούν σε σημαντική οικονομία κλίμακας την Silent-Yachts, καθώς δεν αναγκάζεται να κάνει μια μικρή παραγγελία σε κάποιον προμηθευτή και άρα να χρεωθεί μεγαλύτερη τιμή.
Εκτός από τις μπαταρίες, Silent-Yachts και Volkswagen Group θα πάνε τη συνεργασία τους ένα βήμα πιο πέρα. Ο γερμανικός όμιλος έδωσε εντολή στην Cupra να δουλέψει μαζί με την εταιρεία κατασκευής θαλαμηγών, ώστε να δημιουργήσουν ένα μοντέλο που θα σκίζει τα κύματα με οικολογικό τρόπο.
Σε αυτό θα έχουμε δύο καταστρώματα. Η σχεδίαση θα χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και ελαφρώς κεκλιμένες οροφές, ενώ φυσικά θα είναι εξοπλισμένο με φωτοβολταϊκά πάνελ.
Το πλάνο των δύο εταιρειών θέλει το πρώτο γιοτ με μπαταρίες της πλατφόρμας MEB να παρουσιάζεται το 2022. Μετά από μια περίοδο περίπου τεσσάρων ετών, η παραγωγή αναμένεται να φτάσει τα 50 γιοτ ανά έτος.