Το Czinger 21C ανακηρύχτηκε το ταχύτερο όχημα παραγωγής στη φετινή ανάβαση του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.
Το αμερικάνικο hypercar «έγραψε» χρόνο 48,83 δευτερόλεπτα στην εμβληματική ανάβαση, μήκους 1,86 χλμ. και εννέα στροφών. Έτσι το Czinger 21C ανάγκασε το Rimac Nevera να του παραδώσει το συγκεκριμένο τίτλο που είχε κατακτήσει στην περσινή ανάβαση του Goodwood, με χρόνο 49,32 δευτερόλεπτα.
Το Czinger 21C λοιπόν αποδείχτηκε ταχύτερο σχεδόν κατά μισό δευτερόλεπτο. Μια σημαντική διαφορά ανάμεσα στο Rimac Nevera και στο Czinger 21C, είναι ότι το πρώτο κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ το δεύτερο χρησιμοποιεί θερμικό κινητήρα.
Czinger 21C: Ο αμερικάνικος «πύραυλος»
Ο λόγος για το θηριώδη V8 twin-turbo κινητήρα των 2.88 λίτρων, ο οποίος παράγει 1.250 ίππους, ενώ στην ισχυρότερη έκδοση Blackbird (σε τέσσερα μόνο αντίτυπα η παραγωγή της) φτάνει μέχρι τους 1.350 ίππους και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 452 χλμ./ώρα. Το «παρών» όμως δίνουν και δυο ηλεκτρικά μοτέρ που έχουν αναλάβει την κίνηση των εμπρός τροχών, ενώ ένα προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας φορτίζει τις μπαταρίες.
Πάντως το ρεκόρ στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood επετεύχθη με το «απλό» Czinger 21C, ενώ όπως θα παρατηρήσετε στο παρακάτω βίντεο στο τέλος της ανάβασης έφτασε με το δεξί του καθρέπτη να κρέμεται, έπειτα από επαφή με τις στοίβες σανού που είχαν τοποθετηθεί πλευρικά της διαδρομής. Αυτό πιθανότατα είχε ελαφρώς αρνητικό αντίκτυπο στην αεροδυναμική απόδοση του Czinger 21C.
Σημειώνεται ακόμα ότι η συνολική παραγωγή του Czinger 21C είναι ακόμα πιο περιορισμένη (80 αντίτυπα), σε σύγκριση με του Rimac Nevera (150 αντίτυπα), ωστόσο αμφότερα εντάσσονται στην κατηγορία των οχημάτων παραγωγής.