Η Qatar Airways και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών σε μια ξεχωριστή εκδήλωση στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία γιόρτασαν την επέτειο 25 χρόνων πτήσεων της αεροπορικής εταιρίας από το Κατάρ στη χώρα μας. Το παρόν έδωσαν σημαντικοί παράγοντες στην Ελλάδα, όπως o κ. Al-Marwani Hamed Youssef, Πρόξενος της Πρεσβείας του Κατάρ στην Ελλάδα και η Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Σοφία Ζαχαράκη.
Σε ένα ήδη ξεχωριστό έτος για την εταιρεία, η Qatar Airways είναι ο επίσημος αεροπορικός συνεργάτης για το FIFA World Cup Qatar 2022, το οποίο ξεκινά στις 20 Νοεμβρίου.
Η εταιρεία υπήρξε μια από τις λίγες αεροπορικές που διατήρησαν τις πτήσεις προς και από την Ελλάδα κατά την πανδημία.
Στην πιο δύσκολη περίοδο στην ιστορία της παγκόσμιας αεροπορικής ιστορίας, η Qatar Airways βραβεύτηκε ως «Αεροπορική Εταιρεία της Χρονιάς» για έβδομη φορά στα Skytrax World Airline Awards, το οποίο αποτελεί και ρεκόρ, ενώ αντίστοιχα ο αεροδρομιακός κόμβος της εταιρείας, το Διεθνές Αεροδρόμιο Χαμάντ, βραβεύτηκε ως το «Καλύτερο Αεροδρόμιο στον Κόσμο» για τα έτη 2021 και 2022. Παρά τις προκλήσεις της πανδημίας COVID-19, η Qatar Airways ανέπτυξε το δίκτυο προορισμών της με πτήσεις σε περισσότερους από 150 προορισμούς μέσα στο 2022.
Παράλληλα με τον εορτασμό της 25ης επετείου της αεροπορικής εταιρείας, η Qatar Airways ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τη νέα εμπορική αναδιοργάνωση του ευρωπαϊκού σκέλους της, που παρουσιάστηκε φέτος. Αυτή η αναδιοργάνωση διασφαλίζει ότι η Καλύτερη Αεροπορική Εταιρεία στον Κόσμο προσφέρει την υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών στους επιβάτες και στους εμπορικούς συνεργάτες της.
Με το νέο σχήμα, η Ευρώπη χωρίζεται σε πέντε περιοχές με έναν κόμβο να εξυπηρετεί περισσότερες χώρες. Η Ιταλία θα αποτελέσει τον κόμβο για την περιοχή της Νότιας Ευρώπης. Η συγκεκριμένη περιοχή θα καλύπτει τις online αγορές σε Ιταλία, Κροατία, Σερβία, Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Ρουμανία, Βουλγαρία, Ελλάδα, Κύπρο και Τουρκία.
Επίσης, οι offline αγορές, όπως η Σλοβενία, η Μάλτα και η Β. Μακεδονία, θα καλύπτονται από τη συγκεκριμένη δομή της Ν. Ευρώπης. Σε αυτό το πλαίσιο, βασικοί ρόλοι αναβαθμίστηκαν ώστε να υπάρχει επίβλεψη της στρατηγικής και των εμπορικών προτεραιοτήτων της εταιρείας, όχι μόνο σε επίπεδο χώρας, αλλά και σε περιφερειακό επίπεδο. Τέλος, οι ομάδες πωλήσεων, θα έχουν επιπλέον υποστήριξη μέσα από τη νέα δομή σε πολλές χώρες της περιοχής, σε αντίθεση με τη μεμονωμένη βάση μιας χώρας. Αυτές οι αλλαγές θα ενισχύσουν και θα εξορθολογίσουν περαιτέρω τις προσπάθειες για τη σύνδεση της Ευρώπης με όλο τον κόσμο μέσω της Qatar Airways.