Όταν καλύπτεις περισσότερα από 1.000 χλμ. χωρίς στάσεις για ανεφοδιασμό, τότε το ταξίδι παίρνει άλλη διάσταση καθώς ξεχνάς τα πρατήρια.
Και πως γίνεται αυτό; Το ασημί Duster των φωτογραφιών είναι η έκδοση που εφοδιάζεται-εργοστασιακά- και με σύστημα υγραερίου.
H δεξαμενή υγραερίου βρίσκεται στο πορτμπαγκάζ, κάτω από τη μοκέτα, εκεί που στα άλλα μοντέλα βρίσκεται η ρεζέρβα.
Ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 478 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε πλήρη ανάπτυξη ενώ αν αναδιπλωθούν αυξάνει στα 1.623.
Ξαναβρεθήκαμε λοιπόν στα καθίσματα του Duster διπλού καυσίμου με 50 λίτρα βενζίνης και 49 υγραερίου.
Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει περισσότερα από 1.000 αυτονομίας.
Ο βενζινοκινητήρας είναι 3κύλινδρος ενός λίτρου απόδοσης 91 ίππων με 160 Nm ροπής και 100 ίπποι με 170 Nm ροπής με χρήση LPG.
Το αυτοκίνητο όταν έχει καύσιμα και στα δύο δοχεία ξεκινάει με υγραέριο και όταν αυτό τελειώνει «περνάει» στη βενζίνη χωρίς να γίνεται αντιληπτό από οδηγό και επιβάτες.
Επίσης αριστερά από το τιμόνι υπάρχουν δύο μπουτόν για τη χειροκίνητη επιλογή μεταξύ υγραερίου και βενζίνης.
Το μηχανικό σύνολο συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων με καλή κλιμάκωση.
Σημείο αναφοράς είναι η ανάρτηση, ειδικά σε διαδρομές εκτός δρόμου καθώς τα 217 χλστ. επιτρέπουν να αφήσετε την άσφαλτο.
Υπάρχουν κάποιες κλίσεις του αμαξώματος, αλλά δεν επηρεάζουν. Ούτε προκαλεί ενστάσεις το ελαφρύ κάπως τιμόνι.
Αποτελεσματικά αποδεικνύονται τα φρένα σε κάθε χρήση.
Η ορατότητα πολύ καλή περιμετρικά, με τον οδηγό να κάθεται ψηλά.
Το εσωτερικό δε χαρακτηρίζεται για την πολυτέλεια κι για τον ψηφιακό κόσμο.
Όμως εδώ θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το Duster κινείται στις παραμέτρους του “ value for money” ώστε να διατηρηθεί χαμηλά η τιμή του. Με «λούσα» και πολυτέλειες η τιμή θα εξφενδονιστει…
Προσφέρει όμως όλα όσα θέλει ο καταναλωτής σε καθημερινή χρήση και με οθόνη ψυχαγωγίας 8 ιντσών για το bluetooth, την πλοήγηση, το ηχοσύστημα, με εύκολο μενού.
Και από πλευράς κατανάλωσης τι έγραψε το κομπιούτερ ταξιδιού;
Το Duster LPG σε προδιαθέτει να κινηθείς οικονομικά. Εξάλλου αυτός είναι ο προορισμός του.
7,6 λίτρα/100 χλμ. έδειξε ο υπολογιστής ταξιδιού, και να πως διατηρούνται τα χαμόγελα στα χείλη.
Σε ο,τι αφορά τις άλλες επιδόσεις, η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 168 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 13,8 δευτ.
Οι αντίστοιχοι αριθμοί με βενζίνη είναι 15,1 δευτ. και 166 χλμ./ώρα. Μη ξεχνάτε όμως, στόχος του Duster LPG, δεν είναι να βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά η οικονομία όπως προαναφέραμε.
Με καλή αναλογία αξίας/τιμής, το Duster LPG προσφέρει περισσότερα από αυτά που αγοράζεις με 19.490 ευρώ που ξεκινάει η βασική έκδοση.