Η Dacia τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει συνεχόμενη άνοδο στις πωλήσεις και είναι πλέον καταξιωμένη στο αγοραστικό κοινό
Αυτό μόνο τυχαίο δεν ειναι, καθώς η εταιρεία ανήκει στον όμιλο Renault, ενώ έχει εξελιχθεί μέσω ενός νέου επιχειρηματικού μοντέλου το «a la Dacia», όπως το ονμάζει η εταιρεία.
Αυτό βασίζεται σε τρεις πυλώνες, στο κόστος κατασκευής, στην εφοδιαστική αλυσίδα (Logistics) και στο τελικό κόστος διανομής.
A la Dacia: Μείωση κόστους παραγωγής – βελτίωση ποιότητας
Ένας τομέας στον οποίο διακρίνεται η Dacia είναι το γνωστό value for money, να προσφέρει δηλαδή προϊόντα που αξίζουν την τιμή τους και με το παραπάνω. Χάρη στο πλάνο «a la Dacia» κατέστη εφικτό, καθώς η Dacia έχει καταφέρει να μειώσει τα κόστη παραγωγής κατά 15% περίπου σε σχέση με τον ανταγωνισμό, εκμεταλλευόμενη την τεχνογνωσία του Renault Group και την πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών.
Παράλληλα, έχει καταφέρει να μειώσει τα μειώσει τα κόστη διανομής κατά περίπου 50% στη Δ. Ευρώπη, με σημαντική συνεισφορά και των διαδικτυακών πωλήσεων, που φτάνουν ακόμα και το 30% των συνολικών παραγγελιών. Επίσης, με την εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων στην εφοδιαστική αλυσίδα και εκμεταλλευόμενη και τους τοπικούς προμηθευτές υλικών, καταφέρνει να μειώσει και τους χρόνους παραγωγής,καθώς κάθε 30 δευτερόλεπτα βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, ένα μοντέλο της εταιρείας
Όλα τα παραπάνω έχουν θετικό αποτύπωμα στις πωλήσεις, με την Dacia να καταφέρνει κάτι διόλου ευκαταφρόνητο στην Ευρώπη. Οδεύει για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά στην κατάκτηση της πρώτης θέσεις των πωλήσεων σε πελάτες λιανικής, στους ιδιώτες που αγοράζουν αυτοκίνητο στό όνομά τους και όχι μέσω εταιρειών leasing.
Αυτό δείχνει εμπιστοσύνη στη μάρκα, με το αγοραστικό κοινό να εκτιμά το value for money που προσφέρει η εταιρεία, που σύμφωνα με έρευνες ικανοποίησης πελατών, σχεδόν το 70% των κατόχων Dacia θα ξαναγόραζαν πάλι μοντέλο της εταιρείας ή του Ομίλου Renault (εκεί το ποσοστό φτάνει το 81%).
Αν στα παραπάνω προσθέσετε και την άφιξη του νέου Duster, του πρώτου «a la Dacia» μοντέλου της εταιρείας, είναι πολύ πιθανό να επιτεχθούν οι στόχοι της εταιρείας και για το 2024.