To νέο Dacia Sandrider πραγματοποιεί την πρώτη του δημόσια εμφάνιση ενώπιων κοινού στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Στη δεδομένη φάση βλέπουμε το Sandrider σε πρωτότυπη μορφή, ενώ είναι το αγωνιστικό όχημα με το οποίο η Dacia θα λάβει μέρος για πρώτη φορά το 2025 στο Ράλι Ντακάρ πριν κατευθυνθεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid.
Στην πιο σκληρή περιπέτεια ανθρώπων και μηχανών το Sandrider θα έχει πολύτιμους συμμάχους τους εμπειρότατους οδηγούς Σεμπάστιαν Λεμπ και Αλ Ατίγια, με συνοδηγούς τους Λίρκουιν και Μπομέλ αντίστοιχα. Μάλιστα σήμερα στο περίπτερο της Dacia θα δώσει το «παρών» ο Σεμπάστιαν Λεμπ. Το τρίτο Sandrider θα έχει «άρωμα» γυναίκας, καθώς στα bucket του θα καθίσουν οι Γκουτιέρεθ με συνοδηγό την Μορένο.
Ο σχεδιασμός του Sandrider έχει εμπνευστεί από τα σχόλια των αγωνιστικών πληρωμάτων από την αρχή και είναι απόλυτα συνεπής με το DNA της Dacia, ενώ οι αναλογίες του σε μήκος, πλάτος και ύψος είναι 4.140 χλστ., 2.290 χλστ. και 1.810 χλστ. αντίστοιχα. Σύμφωνα με την Dacia το Sandrider χρησιμοποιεί V6 κινητήρα twin-turbo 3.0 λίτρων, ο οποίος θα τρέφεται με βιοκαύσιμα από την Aramco. H ισχύς ανέρχεται στους 360 ίππους και η ροπή στα 539 Nm, ενώ το κιβώτιο είναι σειριακό 6 σχέσεων μεταδίδοντας την κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και η διαδρομή της ανάρτησης είναι 350 χλστ. κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στους αμμόλοφους και τα φιλόξενα εδάφη του Ράλι Ντακάρ. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό σύμφωνα με τις προδιαγραφές FIA και πάνω σε αυτό «δένεται» το «κουβούκλιο» που αποτελείται από πολύ ελαφρά και ανθεκτικά υλικά όπως τα ανθρακονήματα.