H Dacia συνεχίζει να μας εκπλήσσει ευχάριστα. Με έμφαση στις οικονομικές λύσεις και προσαρμογή στις σύγχρονες ανάγκες.
Το όραμά της βασίζεται στη λογική, όχι στην υπερβολή, και, αυτό μας αρέσει.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελλών (14-22 Ιανουαρίου 2022), η Dacia παρουσιάσει τη νέα έκδοση Extreme του αμιγώς ηλεκτρικού Spring, αναβαθμίζοντας τις δυνατότητες κίνησης του μοντέλου και στον ανοιχτό δρόμο.
Σε ωραία απόχρωση
Το Spring Extreme διατίθεται στο χρώμα ‘Slate Blue’, (μπλε σχιστόλιθος) ενώ εφοδιάζεται με πλήθος σχεδιαστικών νέων σχεδιαστικών λεπτομερειών.
Ειδικότερα, σε ότι αφορά την εξωτερική εμφάνιση, συγκεκριμένα τμήματα του αμαξώματος, όπως οι μπάρες οροφής, τα καλύμματα των πλευρικών καθρεφτών, οι πλήμνες των τροχών, το σήμα της Dacia στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, καθώς και μέρη κάτω από τα φωτιστικά σώματα, είναι βαμμένα σε χάλκινη απόχρωση (‘Copper Brown’).
Ακόμη, υπάρχουν αυτοκόλλητες λωρίδες στις πόρτες, καθώς και μια αισθητική αναφορά στο μοτίβο snorkel του Duster που βρίσκεται μεταξύ των θυρών και των εμπρός φτερών, αλλά και μια ειδική διακόσμηση στα προστατευτικά του κάτω μέρους των θυρών.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου έχουμε:
-Ξεχωριστή επένδυση στα μαρσπιέ των θυρών.
-Ειδική εκτύπωση στα εμπρός ελαστικά πατάκια.
-Επένδυση σε χάλκινη απόχρωση (Copper Brown) σε ορισμένα τμήματα των πάνελ των εμπρός -θυρών, στο περίγραμμα των αεραγωγών και της οθόνης πλοήγησης.
-Εμφανείς ραφές καθισμάτων σε χάλκινη απόχρωση (Copper Brown).
-Κεντημένο λογότυπο ‘Dacia Link’ στα εμπρός καθίσματα.
Η ηλεκτρική «καρδιά»
Τα σπουδαία, ωστόσο, βρίσκονται στο σύστημα κίνησης. Με το λανσάρισμα της νέας έκδοσης Spring Extreme, η Dacia παρουσιάζει, για πρώτη φορά, τον εντελώς καινούριο κινητήρα ELECTRIC 65 (65 ίπποι/48kW). Διαθέσιμος αποκλειστικά με το Spring Extreme, ο νέος αυτός κινητήρας συνδυάζεται με επίσης νέο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο εξασφαλίζει καλύτερες επιταχύνσεις και καλύτερη ανάκτηση ενεργείας για μεγαλύτερη αυτονομία. Χάρη στο νέο κινητήρα ELECTRIC 65, το Spring Extreme εξασφαλίζει αυτονομία της τάξεως των 220χλμ. (WLTP) σε μικτό κύκλο και 305χλμ. σε αστικό (WLTP).
Να σημειώσουμε ότι από την περασμένη άνοιξη, οπότε έγινε το λανσάρισμα του Spring, έχουν εγγραφεί, ήδη, 100.000 παραγγελίες. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: η ηλεκτροκίνηση πρέπει να γίνει πιο προσιτή για το ευρύ κοινό, ώστε να έχει μέλλον.
Σημειωτέον ότι τα τρία τέταρτα των συνολικών πωλήσεων προέρχονται από πελάτες λιανικής. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν από τις υπηρεσίες δικτύωσης του Spring έχουν δώσει πολύτιμες πληροφορίες στην εταιρία για το πώς το μοντέλο ανταποκρίνεται, πραγματικά, στις ανάγκες των πελατών:
-Κατά μέσο όρο, η μέση ημερήσια διαδρομή είναι 31χλμ. με ταχύτητα 26χλμ./ώρα.
-Στο 75% των περιπτώσεων, τα Spring φορτίζονται στο σπίτι με μέση διάρκεια φόρτισης τις 3,5 ώρες.
Τέλος, το Spring, με το νέο ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα, διατίθεται και ως ελαφρύ επαγγελματικό – στην έκδοση Spring Cargo – που αφορά τους επαγγελματίες εμπόρους, τους διανομείς και άλλα παρόμοια επαγγέλματα, προσφέροντάς τους απεριόριστη πρόσβαση στο κέντρο των αστικών περιοχών. Είτε πρόκειται για παραδόσεις τύπου “last mile”, είτε για απλή μεταφορά ογκωδών αντικειμένων, το Spring Cargo συνδυάζει εξοικονόμηση ενέργειας και πόρων, άνεση οδήγησης και μετακινήσεις χωρίς εκπομπές ρύπων.
Διαβάστε ακόμα: