Λόγω της πανδημίας τα ταξίδια για παρουσιάσεις νέων μοντέλων έχουν αναβληθεί.
Για αυτόν τον λόγο δεν ταξιδέψαμε μέχρι το Παρίσι, στα άδυτα της Renault για το νέο ηλεκτροκίνητο Dacia Spring.
ΑutoBest
Ήταν ένα ταξίδι αποκλειστικά για τα μέλη του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού δημοσιογραφικού οργανισμού AutoBest, προγραμματισμένο πολλούς μήνες πριν, υπο την προϋπόθεση ότι ο Covid-19 θα αποτελούσε παρελθόν.
Δεν αποτελεί όμως –δυστυχώς- παρελθόν και η όλη «συνάντηση» έγινε διαδικτυακά με παρόντα όλα τα στελέχη της Dacia με πρώτον και καλύτερο τον ιδιαίτερα φιλικό Denis Le Vot, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος στη νέα εποχή της Dacia, υπο τον Luca de Meo. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Renault ο Ιταλός μάνατζερ.
O Denis Le Vot έχοντας στην οθόνη το νέο Spring, άρχισε την ομιλία του τονίζοντας ότι «ορισμένα πράγματα πρέπει να είναι προσιτά σε όλους, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων». Αυτό ήταν το κεντρικό μήνυμα του CEO της Dacia στην αρχή της συνομιλίας μας.
Dacia Duster pick-up με… ερπύστριες! Αυτό κι αν είναι off road όχημα!
Το Dacia Spring είναι ένα καθαρόαιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που ανήκει στην κατηγορία των SUV, με την καλύτερη σχέση αξίας/αγοράς στην Ευρώπη, αλλά προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί εάν θα διατεθεί στην Αγγλία και φυσικά σε όλες τις δεξιοτίμονες αγορές, παρά την χαμηλή τιμή.
Το ηλεκτρικό Dacia Spring, το οποίο θα είναι διαθέσιμο πρώτα στη Γαλλία από το Φθινόπωρο, θα είναι το φθηνότερο ηλεκτρικό compact SUV στην Ευρώπη. Η τιμή του θα ξεκινά από 16.800 ευρώ στη Γαλλία, και σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνονται ακόμα τα κίνητρα που προσφέρει η γαλλική κυβέρνηση.
Το Dacia Spring είναι ένα ηλεκτρικό αστικό SUV με ηλεκτροκινητήρα 33 kW, με μήκος μόλις 3,7 μέτρα. Δηλαδή κάπως μικρότερο από το Dacia Sandero. Διαθέτει μπαταρία 27,4kWh (βάρους 210 κιλών) και, χάρη στο μειωμένο βάρος που είναι κάτω από τον ένα τόνο (970 κιλά για την ακρίβεια), προσφέρει αυτονομία (WLTP) 230 χλμ. με μια φόρτιση.
Όμως επειδή το Spring θα χρησιμοποιείται– κυρίως – για μετακινήσεις εντός των τειχών και σε συνδυασμό με την ανάκτηση ενέργειας, η αυτονομία αυξάνεται στα 305 χλμ. Αυτό σύμφωνα με τη Dacia σημαίνει ότι οι ιδιοκτήτες του Spring θα φορτίζουν το αυτοκίνητο τους μόνο μία φορά την εβδομάδα, καθώς βάση ερευνών η καθημερινή μετακίνηση είναι γύρω στα 40 χλμ. για τη διαδρομή σπίτι-γραφείο-σπίτι.
Το τετραθέσιο ηλεκτρικό της Dacia διαθέτει εντυπωσιακά αυξημένους χώρους για το μέγεθος του ενώ από τη βασική έκδοση θα προσφέρει μεταξύ άλλων σύστημα κλιματισμού, έξι αερόσακους και αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.
Οι προ-παραγγελίες στη Γαλλία ξεκίνησαν ήδη με τα πρώτα αυτοκίνητα να παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τον Σεπτέμβριο.
Περισσότερα όταν το οδηγήσουμε.