Μπορεί η Daihatsu να έχει αποχωρήσει εδώ και χρόνια από την Ευρώπη, ωστόσο δραστηριοποιείται έντονα στην ιδιαίτερη πατρίδα της.
Εκεί είναι ιδιαίτερα δημοφιλή τα λιλιπούτεια kei cars της, όπως το Mira e:S. Η ιαπωνική εταιρεία λοιπόν ανακοίνωσε ότι στο επερχόμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο (10-12 Ιανουαρίου 2025) θα παρουσιάσει σε πρωτότυπη μορφή, το Mira e:S Turbo Concept, το οποίο όπως προδίδει η ονομασία του, θα διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα.
Έτσι η ισχύς του μικρού τρικύλινδρου κινητήρα, των μόλις 660 κ.εκ., θα αυξηθεί σε σύγκριση με την ατμοσφαιρική εκδοχή των 49 ίππων, ενώ εκτιμάται ότι θα αποδίδει 65 ίππους. Mπορεί να φαίνονται και πάλι λίγοι, αλλά σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του Mira e:S θα προσθέσουν σπιρτάδα. Παράλληλα θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, αντί του αυτόματου CVT που είναι η μοναδική επιλογή στο ατμοσφαιρικό Mira e:S.
Σχεδιαστικά τώρα, το Mira e:S Turbo Concept των 3.395 χλστ. διαθέτει επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, μαύρες ζάντες BBS και το λογότυπο Gazoo Racing της Toyota στο μπροστινό τμήμα που υποδηλώνει, εκτός από το δεσμό ανάμεσα στις δυο ιαπωνικές εταιρείες, ίσως και πιο σπορ διάταξη πλαισίου.
Όσο για το αν το Mira e:S Turbo Concept θα εισέλθει στη γραμμή παραγωγής η Daihatsu δίνει πιθανότητες, καθώς το περιγράφει ως «ένα εισαγωγικό σπορ αυτοκίνητο σχεδιασμένο να διευρύνει τους ορίζοντες του μηχανοκίνητου αθλητισμού και να κάνει τη χαρά της οδήγησης διαθέσιμη σε όλους».
Το «παρών» στο περίπτερο της Daihatsu θα δώσει και η αγωνιστική έκδοση του Mira e:S που συμμετείχε στο φετινό Ράλι Ιαπωνίας, το οποίο φέρει εισαγωγές αέρα στο εμπρός καπό, γάντζο ρυμούλκησης, διαφορετικούς τροχούς, διθέσιο εσωτερικό με bucket καθίσματα και roll cage.