Το Hilux στη βελτιωμένη έκδοση θα είναι και για το 2022 το άρμα της Toyota Gazoo Racing στη μάχη για τη νίκη στον πιο γνωστό μαραθώνιο ανθρώπων και μηχανών, το Ντακάρ.
Ο αγώνας της ερήμου που είναι προγραμματισμένος από τις 2 Ιανουαρίου έως τις 14 με τη ράμπα του τερματισμού να είναι στη Τζέντα, με μια μόνο ημέρα ξεκούρασης στις 8 Ιανουαρίου, στην πρωτεύουσα της Σαουδικής Αραβίας στο Ριάντ.
Η διαδρομή θα ανακοινωθεί προσεχώς, αλλά υπολογίζεται ότι θα έχει πολλά στοιχεία από τον αγώνα του 2020-2021.
Η Toyota λοιπόν εξελίσσει το νέο Hilux σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς.
Το μοτέρ είναι turbo diesel 3.5 λίτρων V6 προερχόμενο από το ναυαρχίδα, το Land Cruiser 300 που στη νορμάλ έκδοση αποδίδει 410 ίππους στις 5.200 σ.α.λ. με ροπή 650 Nm από τις 2000 σ.α.λ., που σημαίνει ότι στην αγωνιστική έκδοση οι αριθμοί είναι διαφορετικοί.
Στο νέο Hilux οι διαδρομές των αναρτήσεων από τα 280 χλστ. είναι στα 350 χλστ., οι τροχοί από 32 ίντσες είναι 37 και το πέλμα των ελαστικών από τα 245 χλστ. στα 320.
Από πλευράς πληρωμάτων το βαρυ πυροβολικό θα είναι ο Nasser Al-Attiyah από το Κατάρ με τον Γάλλο Mathieu Baumel, νικητές το 2011, 2015, 2019.
Οι Νοτιοαφρικάνοι Giniel De Villiers νικητής το 2009 με συνοδηγό τον Dennis Murphy, ενώ δύο ακόμα Toyota Hilux θα τα οδηγήσουν οι επίσης Νοτιoαφρικάνοι Henk Lategan -Brett Cummings και Shameer Variawa – Danie Stassen.
Ήδη το Hilux GR DKR έχει συμπληρώσει ένα σημαντικό αριθμό χλμ. στην έρημο της Ναμίμπια στην Αφρική με τις τελευταίες αλλαγές να γίνονται πριν την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου που υπολογίζεται προς το τέλος του χρόνου.