Το να γράφεις τον ταχύτερο χρόνο σε μια Ειδική Διαδρομή στο Ντακάρ, στη δεύτερη μόλις συμμετοχή σου είναι κάτι σαν άθλος.
Οι Ekstrom-Berkvist με το τρίτο Audi RS Q- e-tron σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο στην 8η Ειδική Διαδρομή, Al Dawadimi-Wadi Ad Dawasir, μήκους 395 χλμ.
To σουηδικό πλήρωμα απογείωσε το υβριδικό Audi, αλλά το ίδιο έκαναν και τα δύο άλλα πληρώματα με τα Audi που για 3’’ σε μια Ειδική Διαδρομή που σε χρόνο ξεπερασε τις 3 ώρες θα έκαναν το 1-2-3 ένα ο Loeb δεν είχε αντίθετη άποψη.
Αναλυτικά, τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο σημείωσαν οι Peterhansel-Boulanger 49’’ με τρίτους τους Loeb-Lurquin (BRX) + 3’08’’ με τρίτους τους Sainz-Cruz με το τρίτο Audi, 3’’ πίσω από τον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή ράλι, με τους Lategan-Cummings (Toyota) να γράφουν τον 5ο ταχύτερο χρόνο, 9’’ πίσω από τον Sainz.
Πάντως τα Audi δείχνουν τρομερή ταχύτητα και σημειώστε την επιστροφή τους το 2023…
Και οι Al Attiyah-Baumel; Σημείωσαν τον 11ο χρόνο 10’ 09’’ πίσω από τον Ekstrom.
Πόσο άλλαξε την εικόνα στη γενική αυτό το αποτέλεσμα της 8ης Ειδικής Διαδρομής;
Οι Al Attiyah-Baumel προηγούνται στη γενική κατάταξη 37’ 58’’ των Loeb-Lurquin και + 53’ 13’’ των Al Rajhi-Orr.
Ο αγώνας είναι πολύ μακρύς ακόμα και οι τρείς πρώτες θέσεις στη γενική κάλλιστα μπορούν να αλλάξουν.
Να δούμε όμως και πως πάει το Ελληνικό πλήρωμα Βαγγέλης Μπερσής-Φώτης Κουτσουμπός με το Mitsubishi Pajero που συμμετέχουν στο Dakar Classic.
Στην 8η Ειδική Διαδρομή σημείωσαν τον 38ο χρόνο, που στη γενική κατάταξη τους φέρνει στην 58η θέση μεταξύ 133 πληρωμάτων.
Η 9η Ειδική Διαδρομή είναι κυκλική, Wadi Ad-Dawasir-Wadi Ad-Dawasir, συνολικού μήκους 493 χλμ, από τα οποία 287 τα χλμ. της Ειδικής Διαδρομής.
Η Ειδική Διαδρομή διεξάγεται σε υψόμετρο έως 1.200 μ. και αποτελείται από 53% άμμο, 33% σκληρό χώμα και 14% αμμόλοφους. Χαρακτηρίζεται ως μια από τις δύσκολες Ειδικές Διαδρομές .