Η αλήθεια είναι όταν ο Mr. Dakar, Stephane Peterhansel δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, είτε μηχανικό, είτε πλοήγησης, δεν αποτελεί έκπληξη εάν είναι μέσα στους τρείς ταχύτερους σε κάθε Ειδική Διαδρομή, της πιο σκληρής περιπέτειας ανθρώπων και μηχανών.
Έτσι στPETενώ το δεύτερο ταχύτερο ήταν το άλλο Audi, με τους Sainz-Cruz 2’ 06’’ πίσω.
H πρώτη 3άδα έκλεισε με τους Terranova-Carreras (BRX) + 4’ 11’’, ενώ οι Loeb-Lurquin (BRX) έγραψαν τον 5ο ταχύτερο χρόνο + 4’ 25’’ από την κορυφή, ενώ οι Al Attiyah-Baumel (Τoyota) σημείωσαν τον 7ο χρόνο + 5’ 50’’ στοχεύοντας καθαρά στη νίκη, καθώς οδηγούν τη γενική κατάταξη.
Οι Attiyah-Baumel προηγούνται κατά 34’ 05’’ των Loeb-Lurquin και + 53’ 44’’ των Al Rajhi-Orr δύο Ειδικές Διαδρομές πριν την ολοκλήρωση του φετινού αγώνα.
Το ελληνικό πλήρωμα που συμμετέχει στο Classic Dakar Βαγγέλης Μπερσής-Φώτης Κουτσουμπός με το Mitsubishi Pajero, στη 10η Ειδική Διαδρομή σημείωσαν τον 40ο χρόνο που στη γενική κατάταξη πλασαρίστηκαν στην 48η θέση.
Την Πέμπτη 13 Ιανουαρίου διεξάγεται η προτελευταία Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ, Bisha-Bisha, 501 χλμ. τα 346 τα χλμ. της Ειδικής Διαδρομής, που σημαίνει ότι ο αγώνας έχει δρόμο ακόμα…
Η Ειδική Διαδρομή είναι αρκετά δύσκολη και η μορφολογία του εδάφους αποτελείται από 42% άμμο, 31% σκληρό χώμα και 27% αμμόλοφοι…
Η Ειδική Διαδρομή εξελίσσεται σε υψόμετρο γύρω στα 1.000 μ. από την επιφάνεια της θάλασσας.