Στην προτελευταία Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ, Bisha-Bisha, 346 χλμ. οι Sainz-Cruz ήταν οι ταχύτεροι με το Audi RS Q e-tron με δεύτερους τους Alvarez-Monleon (Toyota Hilux) + 3’ 10’’ με τρίτους ταχύτερους τους Ekstrom-Berkvist (Audi) 43’’ πίσω από τους δεύτερους.
Και οι δύο που μάχονται για τη νίκη Al Attiyah και Loeb.
Οι Al Attiyah-Baumel σημείωσαν τον 7ο χρόνο, ακολουθώντας μια σοφή τακτική χωρίς ρίσκα, όσο τακτική μπορείς να κάνεις σε έναν διαφορετικό αγώνα όπου μπορείς να χαθείς από τη μια στιγμή στην άλλη, και μια θέση πιο κάτω οι Loeb-Lurquin που δέχτηκαν 5 λεπτά ποινή, καθώς τους «συνέλαβαν» τα ραντάρ να παραβιάζουν το όριο ταχύτητας.
Με την 11η Ειδική Διαδρομή το Ντακάρ ουσιαστικά τελειώνει, αν και μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία όλα γίνονται και οι μεγάλες ανατροπές πριν το τέλος που έχουν συμβεί έχουν περάσει στην ιστορία.
Η 12η λοιπόν διαδρομή Bisha-Jeddah μήκους 680 χλμ. από τα οποία τα 164 είναι τα χλμ. της Ειδικής Διαδρομής είναι αυτά που χωρίζουν το πλήρωμα της Toyota από τη μεγάλη νίκη, με τον Al Attiyah να δηλώνει ότι «μπορεί η Ειδική Διαδρομή να είναι μικρή, αλλά θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί για να φτάσουμε στον τερματισμό».
Χωρίς απρόοπτα οι Loeb-Lurquin θα ολοκληρώσουν στη 2η θέση, με τον Loeb να παίρνει κατευθείαν το αεροπλάνο για το Μόντε Κάρλο, καθώς την Κυριακή 16 Ιανουαρίου, ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι θα κάνει τις τελευταίες δοκιμές στο τιμόνι του Ford Puma Rally1, καθώς τη Δευτέρα ξεκινούν οι επίσημες δοκιμές για την αυλαία του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Στο Dakar Classic η Ελληνική συμμετοχή με τους Βαγγέλη Μπερσή-Φώτη Κουτσουμπό με το Mitsubishi Pajero ολοκλήρωσαν την 11η Ειδική Διαδρομή στην 87η θέση και από την 50η θέση της γενικής κατάταξης θα ξεκινήσουν για την τελευταία Ειδική Διαδρομή με προορισμό τη Τζέντα.
Αποτελείται δε από 27% άμμο και 73% σκληρό χώμα και το μεγαλύτερο υψόμετρο βρίσκεται στα 1.500 μ. από την επιφάνεια της θάλασσας.