Το δεύτερο και πιο δύσκολο μέρος του φετινού Ντακάρ ξεκίνησε από το Ριάντ με προορισμό τη Τζέντα όπου είναι και ο τερματισμός του αγώνα στις 14 Ιανουαρίου.
Το 2ο μέρος είναι και το πιο δύσκολο καθώς τα πληρώματα είναι κουρασμένα από τα 2.000 περίπου χλμ. που κάλυψαν στο 1ο μέρος του αγώνα, από τη Τζέντα στο Ριάντ.
Επιπλέον είναι «κουρασμένα» και τα αυτοκίνητα. Βέβαια το Σάββατο 8 Ιανουαρίου, που ήταν ημέρα ξεκούρασης, οι μηχανικοί είχαν σκληρή δουλειά καθώς προετοίμασαν τα αυτοκίνητα για το 2ο σκέλος.
Η 7η λοιπόν διαδρομή, Riyadh-Al Dawadimi, έχει συνολικό μήκος 701 χλμ. από τα οποία τα 402 τα χλμ. της Ειδικής Διαδρομής.
Η διαδρομή διεξάγεται σε ύψος έως 1.000 μ. και η μορφολογία αποτελείται από 33% άμμο, 45% σκληρό χώμα, 17% άσφαλτο και 5% αμμόλοφους.
Μέχρι τις μέχρι τώρα επιδόσεις το Νο1 φαβορί για τη νίκη είναι οι Al Attiyah-Baumel με το Toyota Hilux.
Είναι οι κυρίαρχοι της ερήμου και προηγούνται στη γενική κατάταξη κατά 48’ 54 των Al Rajhi-Orr (Toyota Hilux) και 50’ 25’’ των Loeb-Lurquin (BRX).
Για την Audi, η πρώτη αυτή συμμετοχή με το RS Q e-tron αντιμετώπισε προβλήματα νεότητας, αλλά έχει δείξει την ταχύτητά του, ενώ να δούμε πως θα κινηθούν στο 2ο μέρος του αγώνα οι «τρείς» της γερμανικής εταιρίας, Sainz, Peterhansel, Ekstrom, καθώς θέλουν να φύγουν από τη Σουηδική Αραβία, πέρα από το πλούσιο υλικό σε δεδομένα, έχοντας αφήσει το αποτύπωμά τους με κορυφαίους χρόνους σε Ειδικές Διαδρομές.
Oι διαφορές είναι ασφαλείας, αλλά στους αγώνες ποτέ δεν είσαι σίγουρος μέχρι να εμφανιστεί η καρό σημαία στον τερματισμό.
Πόσο μάλλον σε ένα Ντακάρ με τις τόσες μεγάλες σε μήκος Ειδικές Διαδρομές στην αχανή έρημο της Σαουδικής Αραβίας, που το λάθος στην πλοήγηση δεν είναι καθόλου δύσκολο να γίνει.
Οι φωτογραφίες είναι από τη μέρα ξεκούρασης στο bivouac στο Ριάντ.