H δεύτερη διαδρομή του φετινού Dakar, επιβεβαίωσε τις προσδοκίες ότι θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο, προσφέροντας συναισθήματα, ανατροπές και ακραίες δυσκολίες.
Η 48 Hours Chrono stege στο πρώτο μέρος, που ολοκληρώθηκε όταν το ρολόι έδειξε 17:00 αποδείχθηκε μια επική και δραματική πρόκληση για τους συμμετέχοντες.
Στα 618 χλμ., από τα συνολικά 967 ο τοπικός ήρωας Yazeed Al-Rajhi προηγείται στο τιμόνι του Toyota Hilux που ολοκλήρωσε τα πρώτα 618 χλμ. σε 6 ώρες, 52 λεπτά και 31 δευτερόλεπτα, διατηρώντας προβάδισμα 1’08” από τον Καταριανό Nasser Al-Attiyah, αγωνιζόμενος με Dacia Sandrider.
Η μονομαχία μεταξύ Al-Rajhi και Al-Attiyah ήταν κοντά από την αρχή της διαδρομής, με τους δύο να εκμεταλλεύονται την ευνοϊκή σειρά εκκίνησης (18ος και 19ος αντίστοιχα). Η διαφορά μεταξύ των δύο παρέμενε πάντα κάτω από 3 λεπτά, αποδεικνύοντας μια ισορροπημένη και υψηλού επιπέδου μάχη μεταξύ δύο από τα φαβορί του αγώνα.
Ο Mattias Ekström, τρίτος με το Ford Raptor, απέχει ωστόσο 9’04” από την κορυφή, υπογραμμίζοντας με τον καλύτερο τρόπο το πως κινήθηκαν οι Al-Rajhi και Al-Attiyah στο πρώτο μέρος της 48 Hours Chrono Stage. Το προσωρινό top 5 συμπληρώνει ο Lategan και ο Juan Cruz Yacopini αμφότεροι με Toyota Hilux.
Στο πρώτο μέρος του 48Hours Chrono Stage δε γλίτωσαν τα μεγάλα ονόματα. Πρώτος στις παγίδες της διαδρομής έπεσε ο Carlos Sainz, με το Ford Raptor. Στο χιλιόμετρο 327, ο Ισπανός ανατράπηκε σε έναν αμμόλοφο, καταλήγοντας με το Ford Raptor στην οροφή του. Χάρη στην παρέμβαση του ομόσταυλού του Mitch Guthrie, κατάφεραν να γυρίσουν το Raptor στις ρόδες και ο Sainz επανεκκίνησε, αλλά με καθυστέρηση 55’38” και ένα όχημα με κατεστραμμένο τα κομμάτια που συνθέτουν το αμάξωμα.
Ο 9 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, Sebastien Loeb είχε επίσης μια δύσκολη μέρα. Ο Γάλλος έπεσε θύμα ηλεκτρονικής βλάβης, στο Dacia Sandrider του, που τον ανάγκασε να σταματήσει για αρκετά λεπτά. Αυτή τη στιγμή καταλαμβάνει τη 17η θέση, 32 λεπτά πίσω από τον Al-Rajhi που προηγείται.
Το πρώτο μέρος του 48Hοurs Chrono Stage ανέδειξε την πραγματική ουσία του Dakar: την ταχύτητα, τη στρατηγική και την ικανότητα να ξεπερνάς τις αντιξοότητες.
Με 349 χιλιόμετρα ακόμα για τη δεύτερη μέρα, η πρόκληση απέχει πολύ από το να τελειώσει. Όλα τα βλέμματα παραμένουν στραμμένα στον Al-Rajhi και τον Al-Attiyah, αλλά όλα μπορούν ακόμα να συμβούν σε μια από τις πιο δύσκολες διαδρομές του αγώνα.