Μέχρι το 1986 όλα τα αυτοκίνητα που εξήγαγε η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία έφεραν την ονομασία Datsun. Μετά από εκείνη τη χρονιά η ονομασία άλλαξε και συνέχισαν την πορεία τους ως Nissan. Ένα Datsun λοιπόν το 1958 συμμετείχε για πρώτη φορά σε ένα ράλι εκτός Ιαπωνίας.
Ήταν μια περιπέτειας στην Αυστραλία και η διαδρομή μήκους 16.000 χλμ. διάσχιζε βάλτους, ποταμούς, αμμόλοφους με διάρκειας από τις 20 Αυγούστου έως τις 7 Σεπτεμβρίου, ενώ τα πληρώματα πέρα από τους πυροσβεστήρες έπρεπε να εφοδιαστούν με κιτ πρώτων βοηθειών και προμήθειες τροφής –νερού.
Ένας πολύ σκληρός αγώνας που ξεκινούσε από το Σίδνεϋ και τερμάτιζε στη Μελβούρνη με μόνο τα πληρώματα να έχουν πρόσβαση στις εργασίες των αυτοκινήτων, σφραγίζοντας –η οργάνωση- όλα τα κύρια εξαρτήματα του αυτοκινήτου όπως κινητήρα κιβώτιο ταχυτήτων.
Από τα 67 αυτοκίνητα μόνο τα 36 κατάφεραν να τερματίσουν. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα που τερμάτισαν ήταν το Datsun 1000 Sedan που κέρδισε την κατηγορία για αυτοκίνητα με κινητήρες ενός λίτρου.
Ο αγώνας αυτός καθαυτός ήταν τόσο σκληρός, που μετά το 1958 δεν πραγματοποιήθηκε ξανά. Η νίκη αυτή έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εξαγωγή μοντέλων της Datsun και μετέπειτα Nissan σε Αμερική, την Ασία και την Ωκεανία.
Για την ιστορία το Datsun 1000 Sedan του 1957 ήταν το τελευταίο ολοκαίνουργιο Datsun της εποχής, πριν από την κυκλοφορία του Bluebird.
Δείτε ανέκδοτες φωτογραφίες από αυτόν τον αγώνα.