Η πίστα στην Κωνσταντινούπολη έχει δεχτεί επεξεργασία ώστε να μη γλιστράει όπως στο Γκραν Πρι του 2020, σύμφωνα με τους διοργανωτές του τουρκικού αγώνα.
Στο Istanbul Park είχε πέσει νέα άσφαλτος το 2020, όταν ανακοινώθηκε ότι η πίστα θα φιλοξενούσε αγώνα. Ωστόσο, το μικρό διάστημα από την ασφαλτόστρωση μέχρι την επίσκεψη των μονοθεσίων της Formula 1 σήμαινε ότι η αγωνιστική διαδρομή δεν είχε ακόμα καλή πρόσφυση, αλλά γλιστρούσε και μάλιστα πολύ.
Στο παραπάνω πρόβλημα ήρθε να προστεθεί το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου είχαμε έντονη βροχή, η οποία στον αγώνα της Κυριακής έφτασε τη μέγιστη ένταση, οπότε η πίστα γλιστρούσε ακόμα περισσότερο.
Προκειμένου να διορθωθεί η κατάσταση, οι άνθρωποι της πίστας προχώρησαν σε επεξεργασία της διαδρομής με water blasting. Πρόκειται για μια διαδικασία κατά την οποία εκτοξεύεται νερό με πάρα πολύ μεγάλη πίεση. Ο σκοπός είναι η επιφάνεια να γίνει πιο τραχιά, ώστε τελικά να προσφέρει μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης.
Δείτε ακόμα
Κάτι αντίστοιχο γίνεται στην πίστα της Σιγκαπούρης. Επειδή εκεί η Formula 1 χρησιμοποιεί δημόσιους δρόμους από τους οποίους περνάνε καθημερινά χιλιάδες αυτοκίνητα, η αγωνιστική διαδρομή χρειάζεται συχνά νέα ασφαλτόστρωση. Προκειμένου οι διοργανωτές να αποφεύγουν προβλήματα όπως αυτά του 2020 στην Κωνσταντινούπολη, εφαρμόζουν τακτικά την παραπάνω διαδικασία.
Μετά το water blasting η πίστα στην Κωνσταντινούπολη αναμένεται να μη δημιουργήσει προβλήματα στους οδηγούς, τουλάχιστον όχι ίδια με εκείνα του 2020.