Να μην εξαρτάται από κανέναν προμηθευτή μπαταριών θέλει η Porsche και κατά συνέπεια ολόκληρο το Volkswagen Group, οπότε παίρνει τα ανάλογα μέτρα για να το καταφέρει.
Αυτό το οποίο σκοπεύουν να κάνουν οι Γερμανοί, λοιπόν, είναι να κατασκευάσουν ένα δικό τους εργοστάσιο μπαταριών.
Η ανακοίνωση έγινε από τα πιο επίσημα χείλη, εκείνα του διευθύνοντος συμβούλου της Porsche, Oliver Blume. Συγκεκριμένα, ο Blume είπε ότι οι αποφάσεις για το νέο εργοστάσιο έχουν ήδη ληφθεί, ενώ έχει αποφασιστεί και η τοποθεσία στην οποία θα κατασκευαστεί η οποία θα είναι η πόλη Tuebingen στη Γερμανία.
Στην επέτειο κάποιοι προσφέρουν λουλούδια και άλλοι Porsche
Αυτό που είπε ο Blume είναι ότι οι μπαταρίες και τα κελιά από τα οποία αποτελούνται είναι μία από τις βασικότερες τεχνολογίες όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οπότε πρόκειται για κάτι που η εταιρεία θέλει να φέρει στη δική της χώρα. Με αυτόν τον τρόπο θα εξαρτάται σε πολύ μικρότερο βαθμό από τις εταιρείες που προμηθεύουν σήμερα τις μπαταρίες, οι οποίες βρίσκονται σε συντριπτική πλειοψηφία στην Ασία.
Ως μέλος του Volkswagen Group η Porsche θα φροντίσει για την προμήθεια μπαταριών και σε άλλες μάρκες του ομίλου, όμως η κίνηση γίνεται και για έναν ακόμα λόγο.
Σύμφωνα με τον Blume η λογική είναι η ίδια με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Όπως μέχρι τώρα η Porsche έχει αναπτύξει τα δικά της σύνολα για τις ιδιαίτερες ανάγκες που έχουν τα υψηλών επιδόσεων μοντέλα της, το ίδιο θέλει να κάνει τώρα και με τις μπαταρίες των ηλεκτρικών που θα κατασκευάσει στο μέλλον.
Για παράδειγμα οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται σήμερα λειτουργούν ιδανικά σε θερμοκρασίες γύρω από τους 25 βαθμούς Κελσίου και εμφανίζουν σαφώς μειωμένη απόδοση πάνω από τους 46 βαθμούς. Πρόκειται για ιδιαίτερα στενό “παράθυρο” λειτουργίας, κάτι που αναγκάζει την εταιρεία να ενσωματώνει τεχνολογίες στα αυτοκίνητά της ώστε η μπαταρία να θερμαίνεται ή να ψύχεται, προκειμένου να διατηρείται πάντα σε ιδανική θερμοκρασία. Αντίθετα, η Porsche σκοπεύει να δημιουργήσει μπαταρίες που δε θα είναι τόσο ευαίσθητες και θα μπορούν να λειτουργήσουν σε ένα εύρος θερμοκρασιών που θα φτάνει μέχρι και τους 75 βαθμούς Κελσίου.
Ακόμα, στόχος των Γερμανών είναι να αυξήσουν την ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών τους, δηλαδή να μπορούν να αποθηκεύουν περισσότερη ενέργεια σε μπαταρίες αντίστοιχων διαστάσεων με τις σημερινές, ενώ παράλληλα θα γίνεται καλύτερη ανάκτηση ενέργειας αλλά και πιο γρήγορη φόρτιση.