Οι V8 κινητήρες έχουν περίπου 10 χρόνια ζωής ακόμα στην γκάμα της AMG, τουλάχιστον σύμφωνα με όσα λέει ο Philipp Schiemer, ο διευθύνων σύμβουλος του τμήματος της Mercedes που αναλαμβάνει όλες τις εκδόσεις με μεγάλη ισχύ.
Το παραπάνω δε σημαίνει ότι αλλάζει ο στόχος της Daimler, ο οποίος είναι η στροφή προς τα ηλεκτρικά μοντέλα. Ωστόσο, είναι πολλοί οι πελάτες που αγαπούν τα αυτοκίνητα με αυτόν τον κινητήρα, οπότε η εταιρεία θα κάνει προσπάθειες ώστε να τον διατηρήσει όσο το δυνατό περισσότερο στην γκάμα της,
Η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι δεν πρόκειται να αναπτύξει κάποιο εντελώς καινούριο V8 σύνολο, όμως οι μηχανικοί προσπαθούν να βρίσκουν τρόπους ώστε να τον αναβαθμίζουν και να τον κάνουν πιο αποδοτικό, προκειμένου να παραμένει εντός των ολοένα και πιο αυστηρών προδιαγραφών ρύπων.
Το γρηγορότερο «Όπλο» παραγωγής η νέα Mercedes AMG GT 63 S E Performance με 843 ίππους!
Η πιο αποτελεσματική μέθοδος είναι ο συνδυασμός με ηλεκτρικό μοτέρ, ώστε να δημιουργηθεί ένα υβριδικό σύνολο. Αυτή τη στιγμή στην κορυφαία του εκδοχή ο παραπάνω συνδυασμός αποδίδει 843 ίππους και 1.400 Nm ροπής. Αυτό το σύνολο χρησιμοποιείται από την AMG στο μοντέλο GT 63 S E-Performance, το οποίο χάρη στα παραπάνω νούμερα είναι το ισχυρότερο που έχει δημιουργήσει ποτέ η μάρκα, τουλάχιστον μέχρι να κυκλοφορήσει επίσημα το AMG One.
Η παραμονή των V8 συνόλων στην γκάμα της AMG θα ισχύσει μόνο για τα κορυφαία μοντέλα, με τα υπόλοιπα να πηγαίνουν σε όλο και πιο μικρά σύνολα, μέχρι τη στιγμή που θα κάνουν την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Έτσι, η επόμενη γενιά της C63 καθώς και της GLC63 δε θα έχουν το γνώριμο μοτέρ 4.0 λίτρων κάτω από το καπό. Αντίθετα, θα πάρουν κάποια τροποποιημένη εκδοχή του κινητήρα 2.0 λίτρων που χρησιμοποιείται στην A45 AMG, η οποία θα έχει τη βοήθεια ενός ηλεκτρικού μοτέρ ώστε να αυξηθεί κατακόρυφα η διαθέσιμη ισχύς.
Βέβαια ο τελικός προορισμός σε κάθε περίπτωση είναι η πλήρης ηλεκτροκίνηση, με την EQS 53 να αποτελεί το πρώτο δείγμα και την EQE 53 να έρχεται σύντομα.