Υπάρχουν ορισμένοι οδηγοί, οι οποίοι είναι φανατικοί οπαδοί κάποιας συγκεκριμένης αυτοκινητοβιομηχανίας, και δε σκοπεύουν να αλλάξουν ποτέ «στρατόπεδο».
Ωστόσο ο σοφός λαός μας έχει το εξής ρητό, «ποτέ μη λες ποτέ». Η Volkswagen λοιπόν κατάφερε να αποκτήσει σχεδόν 70.000 πελάτες, οι οποίοι ποτέ μέχρι τώρα δεν είχαν εμπιστευτεί κάποιο μοντέλο της.
Η γερμανική εταιρεία το οφείλει αυτό στο νέο ID.3, το οποίο είναι το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής. Σύμφωνα με έρευνα της Volkswagen περίπου το 50% όσων αγόρασαν το νέο ID.3 δεν είχαν πότε μέχρι τώρα κάποιο άλλο μοντέλο της εταιρείας από το Βόλφσμπουργκ.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το ποσοστό νέων πελατών της Volkswagen, για τα υπόλοιπα μοντέλα της, είναι 36%. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι το ID.3 λανσαρίστηκε στην Ευρώπη πριν από ένα χρόνο, ενώ μέχρι τα τέλη του περασμένου Σεπτεμβρίου οι παραγγελίες του έφταναν τις 144.000 μονάδες.
Δείτε ακόμα: Αφίχθη το νέο Volkswagen Polo στη χώρα μας με τιμές από 17.750 ευρώ
Παράλληλα τον περασμένο Αύγουστο ήταν το νούμερο ένα σε πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στη Γηραιά Ήπειρο. Μάλιστα τον τελευταίο μήνα του καλοκαιριού το ID.3 ήταν το δημοφιλέστερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές όπως η Γερμανία, η Βρετανία, η Ιρλανδία, η Αυστρία και η Ελβετία.
Καθημερινά κατασκευάζονται 1.200 ID.3 στα εργοστάσια της Volkswagen που βρίσκονται στη Δρέσδη και στο Τσβικάου. Επίσης ξεκίνησε η παραγωγή του και στην Κίνα, για να καλυφτεί η ζήτηση της τοπικής αγοράς. Ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι το 60% όσων αγόρασαν το νέο ID.3 δήλωσαν ότι το επέλεξαν για τη φιλικότητα του προς το περιβάλλον και το 51% για την καινοτόμα τεχνολογία του.
Ένα άλλο σημαντικό κριτήριο για τους πελάτες ήταν η προσωπική υποστήριξη που παρέχεται από το δίκτυο αντιπροσώπων και υπηρεσιών της Volkswagen. Μέχρι το 2030, η Volkswagen πιστεύει ότι τουλάχιστον το 70% των πωλήσεων της στην Ευρώπη, θα αφορά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, δηλαδή περισσότερα από ένα 1 εκατομμύριο οχήματα.