Tα σύννεφα είχαν αρχίσει πριν από το Ράλι Βελγίου, και λίγες μέρες πριν από τον εθνικό μας αγώνα, το διαζύγιο μεταξύ Ford M-Sport και Suninen είναι πλέον γεγονός.
Η αλήθεια είναι ότι ο για πολλούς ταλαντούχος Φινλανδός δεν είχε ένα καλό πρώτο 6μηνο, όπου σημαδεύτηκε από πολλές εξόδους και καταστροφές.
Αναμφισβήτητα πολύ γρήγορος, αλλά όχι αποτελεσματικός σε ό,τι αφορά τις διακρίσεις.
και οι διακρίσεις είναι το ζητούμενο σε μια ομάδα.
Το διαζύγιο λοιπόν ματαίωσε και τη συμμετοχή του Φινλανδού στο ράλλυ Ακρόπολις που ήταν προγραμματισμένη με Fiesta Rally2.
Στη θέση του;
Δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση αλλά ο Wilson που πάντα έχει τον τρόπο να ξετρυπώνει οδηγούς με παχιά πορτοφόλια, μη απορήσετε εάν ο Gryazin «φορέσει» τη φόρμα της M-Sport.
Eξάλλου στο Ράλλυ Ακρόπολις ο Gryazin θα οδηγήσει για πρώτη φορά Fiesta Rally2, μετά από πολλές καταστροφές και εξόδους με Volkswagen Polo Rally2.
Aκόμα, πέρα του διαζυγίου, δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση .
Και «πάμε» στο 2022, τη χρονιά των μεγάλων αλλαγών καθώς έρχεται η υβριδική τεχνολογία.
To φλερτ της M-Sport με τον Breen, έχει ήδη ξεκινήσει. Ο Ιρλανδός στο τιμόνι του Hyundai i20 WRC έχει δείξει καλά στοιχεία και η Ford M-Sport στερείται τις «υπηρεσίες» ενός οδηγού επιπέδου Breen, που αν το 2022 έρθει στη Ford M-Sport θα είναι ο Νο 1 στην ομάδα.
Για το 2022 θεωρείται σίγουρο ότι θα έχει bucket ο Fourmaux έχοντας τη χορηγία από τα ενεργειακά ποτά.
Εδώ «δένει» και η περίπτωση του Loeb, με την Ford M-Sport για πρώτη φορά, έχοντας και αυτός τον ίδιο χορηγό (τα ενεργειακά ποτά) για ένα κύκλο 4-5 αγώνων, βοηθώντας με την τεράστια εμπειρία του τόσο την ομάδα όσο και τον Fourmaux στο να εξελιχθεί ως οδηγός.
Όσο για τον Greensmith αν και διαθέτει πολύ ισχυρό κίνητρο, μάλλον δύσκολα θα τον δούμε να οδηγεί ξανά αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC.
Αν και επειδή όλα «γυρίζουν» τίποτα δεν αποκλείεται σε τούτον τον κόσμο…