Εκπληκτικής αισθητικής σχεδίαση, με δικαιωματική τοποθέτηση στα premium της κατηγορίας στην οποία ανήκει το DS 4.
Όπως έγραψε κάποιος ευφυώς, αν το μόνο κριτήριο ήταν η εμφάνιση στην αγορά ενός αυτοκινήτου, τότε η λίστα αναμονής για το DS 4 θα εκτεινόταν για χρόνια και χρόνια.
Tο DS 4 -και μερικά άλλα μοντέλα του Groupe PSA και της FCA- ήταν κοντά στην προπαραγωγή όταν δημιουργήθηκε ο Όμιλος Stellantis, στις αρχές του 2021.
Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο της Opel στο Rüsselsheim της Γερμανίας, αυτό το χάτσμπακ μήκους 4,4 μέτρων δείχνει πόσο γρήγορα τα Peugeot-Citroën-DS και τα Opel-Vauxhall ενσωματώθηκαν στο διευρυμένο Groupe PSA.
DS 4: O Όμιλος Stellantis επενδύει στη μάρκα
Προς τιμήν του ο Όμιλος-γίγαντας επενδύει σε αυτό και σε 13+ άλλα brands -o αριθμός εξαρτάται πραγματικά από το αν συμπεριληφθούν η Fiat Professional και η Ferrari, Ο Κάρλος Ταβάρες υπόσχεται να συνεχίσει να ταΐζει όλα τα πεινασμένα στόματα, αλλά φυσικά έχουν τεθεί στόχοι για να διασφαλιστεί ότι το μυαλό είναι στραμμένο στις πωλήσεις και τα κέρδη, λένε στελέχη της Stellantis.
Το 4 παραμένει το νεότερο μοντέλο της DS, με τα 3 και 7 να έχουν μόλις ανανεωθεί στη μέση διάρκεια ζωής τους.
Το επόμενο έτος, το σήμα θα μπορούσε να γίνει ακόμα πιο δύσκολο να αποκρυπτογραφηθεί, καθώς έχει γίνει γνωστό ότι θα κυκλοφορήσει ένα ηλεκτρικό DS 4. Καθώς υπάρχει, ήδη, ένα DS 4 E-Tense (PHEV), το ερώτημα είναι πώς θα ονομάζεται το EV.
Επίσης, από το 2024, τα νέα μοντέλα της DS θα είναι μόνο ηλεκτρικά.
Το 2022 ήταν πολύ καλό για το DS 4 και το 2023 προβλέπεται ακόμη καλύτερο. Αυτό θα μπορούσε κάλλιστα να συνεχιστεί καθώς δύο άλλα αυτοκίνητα, με την κωδική ονομασία D75 και D85, προστίθενται, σύμφωνα με πληροφορίες, μέχρι το τέλος του 2025 (μαζί με το ηλεκτρικό 4).